Bodde med barn och barnbarn här i november för andra året och vid samma tidpunkt. Rummen var alldeles utmärkta men min dotter och hennes familj fick rum som det luktade mögel i men det ordnades snabbt ett nytt mycket större rum till familjen. Här luktade det inte mögel. Maten var bra och all inklusive är utmärkt. Barnen kunde ta sin dricka och glass utan att det kostade en förmögenhet. Vädret var fantastiskt fint under hela veckan. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Det totala omhändertagandet från flygplatsen till hotellet och vistelsen där samt vid återresan var mycket uppskattat. Vi återkommer gärna en tredje gång!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Leif N
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej och tack för er rekommendation Leif. Tråkigt att höra om den dåliga lukten men skönt att dottern fick ett nytt rum snabbt och våra tekniker kunde gå in och åtgärda lukten utan att behöva störa någon. Vi är glada att ni hade en fin semester och välkomnar er med öppna armar för er tredje gång. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Ett typiskt familjehotell där våra 2 barn hade allt dom behövde. Nära till strandpromenad med många fina restauranger. Mycket aktiviteter inträngt på liten yta. Poolområdet var en slalombana mellan solstolar att ta sig till.2-rummaren vi hade var väldigt rymlig med 3!! separata duschar/badkar. Rent o fräscht både ute som inne.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Robban55
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2020

Tack så mycket Robban för era fina ord om oss. Betyder mycket för oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Kanske vi ses igen?
Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Bodde här en vecka i slutet av januari med mitt barnbarn som är 5 år. Perfekt ställe att resa till ed barn i den åldern, fina pooler, bra underhållning för barnen och mycket aktiviteter på dagarna såsom ansiktsmålning, spännande utflykter mm.

Tack Lise-Lotte54

Tack så mycket för er rekommendationer Lise-Lotte. Härligt att höra att ni hade en fin semester. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 8 februari 2020

Vi bodde där en vecka i slutet av januari. Fint hotell som framför allt är väldigt välstädat överallt. Vi hade Sunwing inclusive och var nöjda med maten. Gott kaffe, vilket är viktigt :) Även vinet som ingick var godkänt, förutom att det röda vinet var alldeles för kallt. Serveringen utomhus bör ha infravärme. Det blir kallt att sitta där då det är skuggat såväl morgon som kväll. Trevlig personal, och supersnabb service när detta behövdes. Sängen var skön att sova i och rummet fint även om möblerna var lite gammalmodiga. Värdeskåpet som ingår var smidigt att använda. Vill också berömma för väl fungerande WiFi. Första gången Wifi håller måttet på ett hotell för oss, tom för streaming av HD-film.

Tack Daniel J
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Tack så mycket för era kommentarer Daniel. Betyder mycket för oss att våra gäster har haft en trevlig vistelse hos oss. Hoppas att vi ses igen. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Hade en lägenhet på hörnet högst upp.
Lägenheten som sådan jättefin, bra sovrum jättebra sängar.
Vardagsrum o kök i ett inget att klaga på och en härlig balkong.
Första kväll fångade vi dock en kackerlacka som kanske inte borde varit där.
Pooldelen ganska trång men välfungerande, vet dock inte hur det ser ut under högsäsong då jag gissar det är åtskilligt mer folk där.
Personalen trevlig som sig bör.
Killarna och tjejerna som höll i showerna jätteduktiga.
Då vi bara hade frukost så kan jag bara uttala mig om den och den var jättebra vi saknade ingenting där.
Ett fantastiskt bra utbud av restauranger runt om där gör att man inte behöver inte alla måltider där.

Tack KarlssonMartin
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Tack för era kommentarer till oss och era 4 stjärnor ni gett oss. Hoppas ni kommer tillbaka till oss. Med vänlig hälsning Sunwing Fanabe Beach