Omdömet skrevs 12 februari 2020

Ett typiskt familjehotell där våra 2 barn hade allt dom behövde. Nära till strandpromenad med många fina restauranger. Mycket aktiviteter inträngt på liten yta. Poolområdet var en slalombana mellan solstolar att ta sig till.2-rummaren vi hade var väldigt rymlig med 3!! separata duschar/badkar. Rent o fräscht både ute som inne.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Robban55
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2020

Tack så mycket Robban för era fina ord om oss. Betyder mycket för oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Kanske vi ses igen?
Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Bodde här en vecka i slutet av januari med mitt barnbarn som är 5 år. Perfekt ställe att resa till ed barn i den åldern, fina pooler, bra underhållning för barnen och mycket aktiviteter på dagarna såsom ansiktsmålning, spännande utflykter mm.

Tack Lise-Lotte54

Tack så mycket för er rekommendationer Lise-Lotte. Härligt att höra att ni hade en fin semester. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 8 februari 2020

Vi bodde där en vecka i slutet av januari. Fint hotell som framför allt är väldigt välstädat överallt. Vi hade Sunwing inclusive och var nöjda med maten. Gott kaffe, vilket är viktigt :) Även vinet som ingick var godkänt, förutom att det röda vinet var alldeles för kallt. Serveringen utomhus bör ha infravärme. Det blir kallt att sitta där då det är skuggat såväl morgon som kväll. Trevlig personal, och supersnabb service när detta behövdes. Sängen var skön att sova i och rummet fint även om möblerna var lite gammalmodiga. Värdeskåpet som ingår var smidigt att använda. Vill också berömma för väl fungerande WiFi. Första gången Wifi håller måttet på ett hotell för oss, tom för streaming av HD-film.

Tack Daniel J
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Tack så mycket för era kommentarer Daniel. Betyder mycket för oss att våra gäster har haft en trevlig vistelse hos oss. Hoppas att vi ses igen. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Hade en lägenhet på hörnet högst upp.
Lägenheten som sådan jättefin, bra sovrum jättebra sängar.
Vardagsrum o kök i ett inget att klaga på och en härlig balkong.
Första kväll fångade vi dock en kackerlacka som kanske inte borde varit där.
Pooldelen ganska trång men välfungerande, vet dock inte hur det ser ut under högsäsong då jag gissar det är åtskilligt mer folk där.
Personalen trevlig som sig bör.
Killarna och tjejerna som höll i showerna jätteduktiga.
Då vi bara hade frukost så kan jag bara uttala mig om den och den var jättebra vi saknade ingenting där.
Ett fantastiskt bra utbud av restauranger runt om där gör att man inte behöver inte alla måltider där.

Tack KarlssonMartin
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Tack för era kommentarer till oss och era 4 stjärnor ni gett oss. Hoppas ni kommer tillbaka till oss. Med vänlig hälsning Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Bott med kackerlackor ingen hjälp från hotel eller service center det dom kunde bistå med var att städa rummet och gift spruta varken dag enligt dom skulle det vara en exstra bra städning.men för övrigt ett trevlig hotel med många aktiviteter.

Tack Pappa233
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2020

Tråkigt att höra att ni inte varit nöjda. Det vi sprayar på rummen är inte det minsta giftigt för människor. Det luktar starkt citronella men ingen som är farligt för oss människor. Och när det kommer till insekter så gör vi vårt bästa för att förebygga att dom dyker upp med fumigation bland annat. Dock är det Teneriffas flora så vi kan bara beklaga att ni inte känner att vi har hjälp till tillräckligt. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach