Tripadvisor
Fanabe
Publicera
Inkorg

Vi bodde där en vecka i slutet av januari. Fint hotell som framför allt är väldigt välstädat överallt. Vi hade Sunwing inclusive och var nöjda med maten. Gott kaffe, vilket är viktigt :) Även vinet som ingick var godkänt, förutom att det röda vinet var alldeles för kallt. Serveringen utomhus bör ha infravärme. Det blir kallt att sitta där då det är skuggat såväl morgon som kväll. Trevlig personal, och supersnabb service när detta behövdes. Sängen var skön att sova i och rummet fint även om möblerna var lite gammalmodiga. Värdeskåpet som ingår var smidigt att använda. Vill också berömma för väl fungerande WiFi. Första gången Wifi håller måttet på ett hotell för oss, tom för streaming av HD-film.

Tack Daniel J
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack så mycket för era kommentarer Daniel. Betyder mycket för oss att våra gäster har haft en trevlig vistelse hos oss. Hoppas att vi ses igen. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Hade en lägenhet på hörnet högst upp.
Lägenheten som sådan jättefin, bra sovrum jättebra sängar.
Vardagsrum o kök i ett inget att klaga på och en härlig balkong.
Första kväll fångade vi dock en kackerlacka som kanske inte borde varit där.
Pooldelen ganska trång men välfungerande, vet dock inte hur det ser ut under högsäsong då jag gissar det är åtskilligt mer folk där.
Personalen trevlig som sig bör.
Killarna och tjejerna som höll i showerna jätteduktiga.
Då vi bara hade frukost så kan jag bara uttala mig om den och den var jättebra vi saknade ingenting där.
Ett fantastiskt bra utbud av restauranger runt om där gör att man inte behöver inte alla måltider där.

Tack KarlssonMartin
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för era kommentarer till oss och era 4 stjärnor ni gett oss. Hoppas ni kommer tillbaka till oss. Med vänlig hälsning Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 20 januari 2020

Bott med kackerlackor ingen hjälp från hotel eller service center det dom kunde bistå med var att städa rummet och gift spruta varken dag enligt dom skulle det vara en exstra bra städning.men för övrigt ett trevlig hotel med många aktiviteter.

Tack Pappa233
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Tråkigt att höra att ni inte varit nöjda. Det vi sprayar på rummen är inte det minsta giftigt för människor. Det luktar starkt citronella men ingen som är farligt för oss människor. Och när det kommer till insekter så gör vi vårt bästa för att förebygga att dom dyker upp med fumigation bland annat. Dock är det Teneriffas flora så vi kan bara beklaga att ni inte känner att vi har hjälp till tillräckligt. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Bra läge & barnvänligt! Lite trångt poolområde...
Bra mat, schysst gym. Lekpark med sand för de lite mindre barnen.
Lite lyhört om man bor nära trapphuset (rum 201 hade vi)
Lugnt område, tyst utifrån på kvällarna.
Hade kunnat vart lite bättre städning av golv & terass. Ganska hårda bäddsoffor...

Tack Veronkan
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Thank you for your 4-star review. Means a lot to us. We will communicate with the cleaning department regarding the cleaning. For your information we are closing down for 3 months in 2020 to refurbish all of our apartments with for ex new sofa beds. Kind Regards, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Vi har gästat denna hotell för tredje året i rad och är generellt nöjda med vår vistelse. Vi reser i ett större sällskap med ett barn så hotellet är perfekt vad gäller aktiviteter och tolerans för småttingar.

Hotellet har mycket bra placering och väldigt trevlig och serviceinriktad personal.

Dock upplevde vi på vår senaste resa att logistiken kring hantering av maten har försämrats. Det verkar som att matsal och mat inte är i proportion till antal gäster.

Mat och bestick tar slut och det tar tid innan man får ny mat och/eller redskap. Likaså upplevde vi en försämring kring den generella kvalitén på maten. Lite sämre råvaror och rätterna funkade helt enkel inte. Och då skall det nämnas att vi inte har särskilt höga förväntningar på en all-inclusive upplägg.

Bortsett från ovan så är det ett väldigt bra hotell som gör resan smidig för barnfamiljer.

Tack Rezai78
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2020

Hej och tack för eran kommentarer. Synd att höra att hotellet inte uppfyller era önskningar längre. Vi kommer att föra era kommentarer vidare med restaurangen och köket för att förbättra oss. Vi hoppas att ni hade en skön semester och önskar er välkomna tillbaka. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach