Tripadvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Bra läge & barnvänligt! Lite trångt poolområde...
Bra mat, schysst gym. Lekpark med sand för de lite mindre barnen.
Lite lyhört om man bor nära trapphuset (rum 201 hade vi)
Lugnt område, tyst utifrån på kvällarna.
Hade kunnat vart lite bättre städning av golv & terass. Ganska hårda bäddsoffor...

Tack Veronkan
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Thank you for your 4-star review. Means a lot to us. We will communicate with the cleaning department regarding the cleaning. For your information we are closing down for 3 months in 2020 to refurbish all of our apartments with for ex new sofa beds. Kind Regards, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Vi har gästat denna hotell för tredje året i rad och är generellt nöjda med vår vistelse. Vi reser i ett större sällskap med ett barn så hotellet är perfekt vad gäller aktiviteter och tolerans för småttingar.

Hotellet har mycket bra placering och väldigt trevlig och serviceinriktad personal.

Dock upplevde vi på vår senaste resa att logistiken kring hantering av maten har försämrats. Det verkar som att matsal och mat inte är i proportion till antal gäster.

Mat och bestick tar slut och det tar tid innan man får ny mat och/eller redskap. Likaså upplevde vi en försämring kring den generella kvalitén på maten. Lite sämre råvaror och rätterna funkade helt enkel inte. Och då skall det nämnas att vi inte har särskilt höga förväntningar på en all-inclusive upplägg.

Bortsett från ovan så är det ett väldigt bra hotell som gör resan smidig för barnfamiljer.

Tack Rezai78
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2020

Hej och tack för eran kommentarer. Synd att höra att hotellet inte uppfyller era önskningar längre. Vi kommer att föra era kommentarer vidare med restaurangen och köket för att förbättra oss. Vi hoppas att ni hade en skön semester och önskar er välkomna tillbaka. Med vänlig hälsning, Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Ganska fint stort hotell. Ok poolområde, om än lite trångt, och ok frukost. Fick ett väldigt ocharmigt rum; tillräckligt stort men med surrande elskåp, trist inredning och dålig belysning. Stolarna till "matbordet" är utemöbler utan dynor som funkar i 5-10 minuter. De finare rummen kanske är bättre. Nära havet med en längre backe ner. Området är inte det mysigaste, bättre att bo bort mot los christianos.

Tack 356aa
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2020

Tack för att ni tog er tid att lämna kommentarer till oss. Mindre bra att detta hotellet inte var något för er men hoppas att ni hade en trevlig semester. Vi hoppas att ni kommenterade till receptionen angående oljudet ni hörde från elskåpet så teknikerna kunde fixa det till er. Med Vänliga Hälsningar Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 6 december 2019

Härligt läge sol från till kväll 449 bra storlek på rummet sovdel och vardagsrumsdel nära restauranger och stranden.Området lugnt och avkopplande.Fint spa med bra behandlingar.Showerna var jätte bra varje kväll,

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 166pias
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2019

Först av allt så får vi tacka för de fina kommentarerna ni har givit oss. Betyder mycket för oss att ni är nöjda. Vi ska vidareföra era kommentarer till de omnämnda avdelningarna.
Hoppas vi ses igen i framtiden.
Med Vänliga Hälsningar-Sunwing Fañane Beach

Omdömet skrevs 3 december 2019

Ett mycket bra Ving hotell. Rent och snyggt. Bra service (dygnet runt). Välkomnande med fräscha blommor, vinflaskor, frukt och lite smått och gott i kylskåpet. Rummen städas och nytt vatten på plats varje dag. Underhållning på kvällarna för hela familjen.
Vattengympa. Stort plus är att poolerna inte öppnas förrän kl 09.00. Solterrass på taket.

Rumstips: Balkong mot poolområdet
Datum för vistelsen: november 2019
Tack kennethcA7651HD
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Tusen tack för de underbara kommentarerna. Vi är glada att ni trivdes och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
Sunwing Fañabe Beach