TripAdvisor
Fanabe
Publicera
Inkorg
Sök

Ganska fint stort hotell. Ok poolområde, om än lite trångt, och ok frukost. Fick ett väldigt ocharmigt rum; tillräckligt stort men med surrande elskåp, trist inredning och dålig belysning. Stolarna till "matbordet" är utemöbler utan dynor som funkar i 5-10 minuter. De finare rummen kanske är bättre. Nära havet med en längre backe ner. Området är inte det mysigaste, bättre att bo bort mot los christianos.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 356aa
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för att ni tog er tid att lämna kommentarer till oss. Mindre bra att detta hotellet inte var något för er men hoppas att ni hade en trevlig semester. Vi hoppas att ni kommenterade till receptionen angående oljudet ni hörde från elskåpet så teknikerna kunde fixa det till er. Med Vänliga Hälsningar Sunwing Fanabe Beach

Omdömet skrevs 6 december 2019

Härligt läge sol från till kväll 449 bra storlek på rummet sovdel och vardagsrumsdel nära restauranger och stranden.Området lugnt och avkopplande.Fint spa med bra behandlingar.Showerna var jätte bra varje kväll,

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 166pias
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2019

Först av allt så får vi tacka för de fina kommentarerna ni har givit oss. Betyder mycket för oss att ni är nöjda. Vi ska vidareföra era kommentarer till de omnämnda avdelningarna.
Hoppas vi ses igen i framtiden.
Med Vänliga Hälsningar-Sunwing Fañane Beach

Omdömet skrevs 3 december 2019

Ett mycket bra Ving hotell. Rent och snyggt. Bra service (dygnet runt). Välkomnande med fräscha blommor, vinflaskor, frukt och lite smått och gott i kylskåpet. Rummen städas och nytt vatten på plats varje dag. Underhållning på kvällarna för hela familjen.
Vattengympa. Stort plus är att poolerna inte öppnas förrän kl 09.00. Solterrass på taket.

Rumstips: Balkong mot poolområdet
Datum för vistelsen: november 2019
Tack kennethcA7651HD
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Tusen tack för de underbara kommentarerna. Vi är glada att ni trivdes och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
Sunwing Fañabe Beach

Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Ett lagom stort hotell, dock lite rörigt när man ska förflytta sig från rummet till receptionen eller poolen, maten är okej,läget gör att det är nära till stranden.vi bad om tum med kvällssol fick rum 433 och det var bra med kvällssol där,dock lite dålig avskärmat mellan balkongerna om man vill vara ifred

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 956ralf_
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Kära gäst,

Tack för de fina orden. Trevlig att ni fick njuta av kvällssol under er vistelse. Vi hoppas att ni fick njuta av er semester under tiden på Teneriffa och att vi åter igen får se er på hotellet i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Sunwing Fañabe Beach

Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

En fin hotell med rena och rymliga rum . Mycket av personalen kan Skandinaviska språk så det underlättar en del . Animation teamet är bra och där är mycket att göra för barnen . Wi-fi är gratis på hela hotellet och hastigheten är bra , Netflix inga problem ! Om jag hade velat förbättra något så hade det behövts lite större pool då detta är ett stort hotell och det blir lätt lite trångt i polen . Jag väljer ändå stranden i första hand så mig störde det inte .

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AmirC165
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2019

Hej Amir, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til Sunwing Fanabe Beach, My Olsen