TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 6 december 2019

Härligt läge sol från till kväll 449 bra storlek på rummet sovdel och vardagsrumsdel nära restauranger och stranden.Området lugnt och avkopplande.Fint spa med bra behandlingar.Showerna var jätte bra varje kväll,

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 166pias
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2019

Först av allt så får vi tacka för de fina kommentarerna ni har givit oss. Betyder mycket för oss att ni är nöjda. Vi ska vidareföra era kommentarer till de omnämnda avdelningarna.
Hoppas vi ses igen i framtiden.
Med Vänliga Hälsningar-Sunwing Fañane Beach

Omdömet skrevs 3 december 2019

Ett mycket bra Ving hotell. Rent och snyggt. Bra service (dygnet runt). Välkomnande med fräscha blommor, vinflaskor, frukt och lite smått och gott i kylskåpet. Rummen städas och nytt vatten på plats varje dag. Underhållning på kvällarna för hela familjen.
Vattengympa. Stort plus är att poolerna inte öppnas förrän kl 09.00. Solterrass på taket.

Rumstips: Balkong mot poolområdet
Datum för vistelsen: november 2019
Tack kennethcA7651HD
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Tusen tack för de underbara kommentarerna. Vi är glada att ni trivdes och hoppas att ni kommer tillbaka snart igen.

Med Vänliga Hälsningar
Sunwing Fañabe Beach

Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Ett lagom stort hotell, dock lite rörigt när man ska förflytta sig från rummet till receptionen eller poolen, maten är okej,läget gör att det är nära till stranden.vi bad om tum med kvällssol fick rum 433 och det var bra med kvällssol där,dock lite dålig avskärmat mellan balkongerna om man vill vara ifred

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 956ralf_
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Kära gäst,

Tack för de fina orden. Trevlig att ni fick njuta av kvällssol under er vistelse. Vi hoppas att ni fick njuta av er semester under tiden på Teneriffa och att vi åter igen får se er på hotellet i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Sunwing Fañabe Beach

Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

En fin hotell med rena och rymliga rum . Mycket av personalen kan Skandinaviska språk så det underlättar en del . Animation teamet är bra och där är mycket att göra för barnen . Wi-fi är gratis på hela hotellet och hastigheten är bra , Netflix inga problem ! Om jag hade velat förbättra något så hade det behövts lite större pool då detta är ett stort hotell och det blir lätt lite trångt i polen . Jag väljer ändå stranden i första hand så mig störde det inte .

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AmirC165
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2019

Hej Amir, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Superbra hotell och bra läge för barnfamiljer. Vi tillbringade mesta tiden vid poolen och våra barn upplevde teen-club som mycket bra. Värt att nämna Rasmus som alltid var glad och hade ett fantastiskt bemötande både mot barn och vuxna. Även tack till showteamet som levererade!
Lotta med familj

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack hagbergsliv
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2019

Hej Lotta, tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, dine fine ord vil vi naturligvis lade gå videre til Rasmus og Showteamet.

Varmt velkommen tilbage til os på
Sunwing Fanabe Beach, My Olsen