TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Ett lagom stort hotell, dock lite rörigt när man ska förflytta sig från rummet till receptionen eller poolen, maten är okej,läget gör att det är nära till stranden.vi bad om tum med kvällssol fick rum 433 och det var bra med kvällssol där,dock lite dålig avskärmat mellan balkongerna om man vill vara ifred

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 956ralf_
SunwingFanabeBeach, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2019

Kära gäst,

Tack för de fina orden. Trevlig att ni fick njuta av kvällssol under er vistelse. Vi hoppas att ni fick njuta av er semester under tiden på Teneriffa och att vi åter igen får se er på hotellet i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Sunwing Fañabe Beach

Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

En fin hotell med rena och rymliga rum . Mycket av personalen kan Skandinaviska språk så det underlättar en del . Animation teamet är bra och där är mycket att göra för barnen . Wi-fi är gratis på hela hotellet och hastigheten är bra , Netflix inga problem ! Om jag hade velat förbättra något så hade det behövts lite större pool då detta är ett stort hotell och det blir lätt lite trångt i polen . Jag väljer ändå stranden i första hand så mig störde det inte .

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AmirC165
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2019

Hej Amir, tusinde tak for dine fine ord, det glæder os at vide at I har haft en god ferie hos os, mange tak for at give dig tid til at dele din oplevelse, varmt velkommen tilbage til Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Superbra hotell och bra läge för barnfamiljer. Vi tillbringade mesta tiden vid poolen och våra barn upplevde teen-club som mycket bra. Värt att nämna Rasmus som alltid var glad och hade ett fantastiskt bemötande både mot barn och vuxna. Även tack till showteamet som levererade!
Lotta med familj

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack hagbergsliv
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2019

Hej Lotta, tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, dine fine ord vil vi naturligvis lade gå videre til Rasmus og Showteamet.

Varmt velkommen tilbage til os på
Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 2 juli 2019

Dålig mat, rutten frukt och inte så mycket att välja otrevliga personal. Väldigt litet poolområde och mycket folk. Massor av barn med flytleksaker i alla pooler, även i ”vuxen-delen”. Gick inte att bada utan att bli påkörd av någon badkrokodil eller badmadrass, och man fick hela tiden hålla koll så ingen hoppade från kanten rakt på en. Stressig miljö tyvärr.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack Samaa M
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2019

Hej Samaa

Tak for at give dig tid til at dele dine ferieoplevelser med os og andre gæster, vi beklager at hotellet og maden ikke levede op til dine forventninger, vores Sunwing Resorts er alle familie hoteller med en del børn, så måske vi kan anbefale dig vores mere rolige voksen hoteller som Sunprime.

Fortsat god sommer, Sunwing Fanabe Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 12 juni 2019

Fin lägenhet (royal) på tredje våningen. Ingenting alls att klaga på... bra städning, sköna sängar, välutrustat och stor fin balkong. Mycket bra läge, nära allt!

Hotellet känns väldigt litet i förhållande till antal lägenheter och rum. Väldigt litet poolområde med för få solstolar (eller alldeles för mycket folk). Massor av barn med flytleksaker i alla pooler, även i ”vuxen-delen”. Gick inte att bada utan att bli påkörd av någon badkrokodil eller badmadrass, och man fick hela tiden hålla koll så ingen hoppade från kanten rakt på en. Stressig miljö tyvärr.

Rumstips: Rum högt upp om man vill ha sol på balkongen.
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Åsa N
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Resort Fanabe, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2019

Hej Åsa, tusinde tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer, som er utrolig vigtige for os med henblik på konstant forbedringer. Det glæder os at I har haft en god ferie hos os trods alt og håber vi får mulighed for at byder jer velkomment tilbage en anden gang.

Fortsat god sommer, velkommen tilbage til
Sunwing Fañabe Beach, My Olsen