Omdömet skrevs 20 november 2016

Lagom stort rum, rent och fräscht. Ligger centralt vid tågstationen. Tyvärr drar tågstationer till sig en del udda figurer vilka finns utanför och omkring hotellet. Bra frukost. Duger bra för nån natt eller två i jobb.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack MrAussie68
Omdömet skrevs 1 november 2016

Skrupulöst välstädat och rent, frisk luft och allergivänligt, skön säng och bra urval tepåsar och fräsch tekokare för förkylda resenärer. Viss lyhördhet från gatan under helgen (ligger centralt som sagt..)

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Niklas W
Omdömet skrevs 18 september 2016

Datum för vistelsen: september 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Park Inn by Radisson Hotels
Omdömet skrevs 5 april 2015 från mobil enhet

Är egentligen mycket nöjt med allt, det enda som drar ner betyget lite var för att frukosten kostar 20€/person. Rummen är otroligt fina och fräscha, läget är mycket bra och det är gångavstånd till allt.

Från gatan går det hiss upp en våning till receptionen.

Parkering finns med uppfart från baksidan av hotellet. Bara att trycka på hotellknappen där och bilen blir insläppt. De har få egna parkeringsplatser men man får bruka hela parkeringshuset för de 15€ det kostar per dygn.

Förövrigt har de en bra bar, McDonalds och en liten shop finns direkt utanför.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack micke80_98
XAVIER D, General Manager på Park Inn by Radisson Luxembourg City, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2015

Luxemburg, 8 april 2015

Käraste gäster,

Först och främst vill jag tacka er för att ha bott hos oss på Park Inn by Radisson Luxembourg City och för att ha tagit sig tid att informera mig och de många TripAdvisor resenärer som om din senaste erfarenhet.

Komforten och välbefinnande våra gäster är vår första prioritet och vi arbetar varje dag med våra medarbetare för att öka din tillfredsställelse.

Dina positiva kommentarer med avseende på varmt och professionellt välkomnande som erbjuds av våra medarbetare, rätt plats för hotellet bara några steg från järnvägsstationen och mycket nära den pittoreska gamla stan.

Din övergripande hög grad av tillfredsställelse är mycket uppmuntrande för oss alla; det är en verklig stimulans att göra ännu bättre för din nästa besök.

Ett hotell är och förblir en plats för komfort och välbefinnande, men dessutom ... Ett dussin av kvinnor och män, som delar samma värderingar gästfrihet, är där för dig.

Vi hoppas att vi kommer att få chansen att välkomna dig tillbaka mycket snart i Storhertigdömet Luxemburg och vi tackar för din vänlighet att rekommendera vårt hotell till dina släktingar och vänner.

Vänliga hälsningar,

Xavier Damster

General Manager
Park Inn by Radisson Luxemburg

Omdömet skrevs 9 december 2014

Ett hotell med bra läge nära centrum. Bussen från flygplatsen stannar bara en liten bit ifrån, vilket gör det enkelt och bekvämt. Trevlig och tillmötesgående personal. Jättefräscht överallt. Det verkade nyrenoverat. Hela hotellet var mycket modernt och smakfullt inrett. Rummet vi fick var spatiöst och inbjudande. Hissen krävde att man måste ha giltigt rumskort, vilket kändes tryggt. Rummet hade gratis säkerhetsskåp och vattenkokare inklusive tepåsar och kaffepulver. Morgonrockar och ”morgonskor” fanns också. Det som konstigt nog saknades var kylskåp. Annars var allt perfekt. Frukostbuffén var fräsch, och utbudet var relativt stort.

Datum för vistelsen: november 2014
Tack AnnetteA461
XAVIER D, General Manager på Park Inn by Radisson Luxembourg City, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2014

Luxemburg, 10 december, 2014

Käraste gäster,

Först och främst vill jag tacka er för att ha bott hos oss på Park Inn by Radisson Luxembourg City och för att ha tagit sig tid att informera mig och de många Expedia resenärer / TripAdvisor resenärer som om din senaste erfarenhet.

Vänliga hälsningar,

Xavier Damster