“Bra alternativ nära centrum(10 min) i Torshamn”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Hotel Streym Torshavn
Rankad som nummer 4 av 5 hotell i Tórshavn
Omdömet skrevs september 8 2017

Bra hotell om man är i Torshamn. Nära centrum och restauranger. Rummen stora och normalt utrustade. Lite lyhört, tunna väggar och dörrar. Trevlig och hjälpsam personal. Oväntat bra wi-fi som ingår.Frukosten innehåller det mesta man kan önska utan överdåd. Parkering finns.

• Bodde här: September 2017, reste med vänner
Tack LunkanStorvreta

Omdömet skrevs augusti 20 2017 från mobil enhet

Sonen och jag var på några dagars äventyr på Färöarna. Bodde på hotellet en natt. Mycket nöjd,otroligt trevlig personal,enkla men rena rum som hade allt vad man kunde begära. Riktigt skaplig frukost.Nöjd kan rekomenderas!

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack Erik S
Omdömet skrevs juli 1 2016 från mobil enhet

Bodde en natt innan vi flög vidare till Mykines. Trevlig personal och god frukost. Lyhörda rum men annars helt ok. Läget är mycket bra nära ner till stan. Gratis parkering utanför. Det går att hyra bil genom hotellet men den servicen provade vi inte.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Anders R
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs augusti 6 2014

Ett trevligt hotell med relativt god tillgång, till fots eller med bil, till centrum av den pittoreska huvudstaden Torshavn. Rummen är fläckfria, om än lite ont om utrymme men om du är vänd mot framsidan är det lite bullrigt och gardinerna ger inte mörkläggning eller nära det som kan bli ett problem i det långa timmar dagsljus under sommarmånaderna. Frukosten var bra - standard lokala rätter. Det fanns ingen riktig känsla eller välkomnande - det är helt enkelt en 'komma och gå" utan krusiduller eller stolthet i service. Ja, ett bra ställe att bo på, men inte om du vill ha lite mer.

1  Tack trevcole
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs augusti 12 2013

Hotellet höll bra klass, bra service och trevlig personal. Frukost innehöll det man brukar ha till frukost och smakade bra. Gratis kaffe fanns att tillgå hela kvällen. Gratis wifi som fungerade bra. Mycket bra att det gick att hyra bil av hotellet till ett väl. Kan tänka mig att återkomma till hotellet flera gånger.

Tips för att välja rum: Passa på att hyra bil genom hotellet. Mycket billigt
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2013, reste som ett par
1  Tack Per-MagnusN
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Tórshavn
2.1 km bort
28 omdömen
36.5 km bort
Gjaargardur Guesthouse
Visa priser

Besökt Hotel Streym Torshavn? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Streym Torshavn

Adress: Yvirir vio Strond 19, Torshavn, Streymoy 110, Färöarna
Region: Färöarna > Streymoy > Tórshavn
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Typ av hotell:
Rankad som nummer 4 av 5 hotell i Tórshavn
Prisklass: 1 155 kr - 1 577 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Streym Torshavn 3*
Antal rum: 26
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel Streym Torshavn. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?