“Trevlig restaurang ”

Rankad som nr 29 av 284 Restauranger i Valletta
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 november 2016 från mobil enhet

Atmosfären var bra och personalen var trevliga men fisken vi hade beställt var lite " overcooked " men annars är det en fin restaurang och priserna är väl okej för en fin restaurang.

Tack Khadija B

Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

En otroligt underbar restaurang med kunden i fokus oavsett ålder på kund. Våran dotter på 7 år hade tidigare ätit champinjonsoppa här på specialmenyn för den dag och älskade den,när vi kom dit en vecka senare fanns den ej kvar på menyn. Dotterns besvikelse gick inte att ta miste på - Ramona kocken själv tog då och ordnade en champinjonsoppa åt henne. DETTA KALLAR JAG KLASS.
Vi övriga fick även vi mat i michelinklass klart en av Maltas bästa......

Tack Jonas G
Omdömet skrevs 17 juli 2015 från mobil enhet

Håller inte med alla som ger dem toppbetyg. Antingen hade vi otur eller så var det en dålig dag.

Minus:
Minst 45 min väntan på två portioner enkel pasta.
Mycket svårt att få kontakt med personalen för att beställa något.
Räkpastan var blaskig på gränsen till äcklig
Många servitörer - rörigt

Plus:
Fin miljö
Inte dyrt
Penne Nagika var bra
Gott varmt bröd

Tack PerHil
Omdömet skrevs 2 augusti 2014

Vi har ätit på den underbara restaurangen många gånger under våra besök på Malta!
De har levererat kanongod mat varje gång! Den kvinnliga kocken är fantastisk! Personalen gör sitt yttersta för sina kunder! Söker nI kanongod mat i mysigt miljö för en skälig peng då måste ni besöka detta stället! Ni kommer inte att ångra er!

• Atmosfär
Tack Inga G
Omdömet skrevs 2 december 2013

Detta är klart en av de bästa restaurangerna på Malta.

Vi hade några av de absolut bästa middagarna här. De kan både kött, fisk och skaldjur - detta är en restaurang som lyfter smakerna i maten till oanade höjder. För dessa sagolika smaker och upplevelser har vi troligen 2 st av världens bästa kvinnliga kockar att tacka. Hoppas ni tar er tid att sitta och njuta av miljön, maten, personalen samt även låta kocken bestämma menyn - ni kommer inte att bli besvikna varken på priset eller smaken. Denna middag är ett måste enligt mig.

Bon apetit!!!!!!!

Tack Jonas G

Resenärer som tittade på Palazzo Preca tittade också på

Valletta, Ön Malta

Besökt Palazzo Preca? Berätta vad du tyckte!