“Dåligt”

Rankad som nr 74 av 246 Restauranger i Valletta
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs maj 26 2017 från mobil enhet

Lång väntan på enkel mat.
Ölen serverades inte genast utan stod ganska länge innan den bars ut.
Endast en toalett. Leta rätt på något bättre

Tack Lundbypar

Omdömet skrevs december 28 2016

Vi såg restaurangen först - vandrade vidare men gick tillbaka till den och åt mycket god mat och hade en fin uppassning. Vid nästa besök går vi tillbaka den San Giovanni.

Tack Bengt E
Omdömet skrevs augusti 10 2016

Café och även enklare måltider utomhus. Kaffe och glass är mycket gott men störs av irriterande många flugor. Restaurangens möbler och marken var smutsiga.
Restaurangen accepterar betalning med kreditkort vid borden.

Tack KL L
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs juli 21 2015 från mobil enhet

Den här restaurangen gör fantastisk pizza och salladerna är värda att dö för. Efter en lång dag, trevligt att luta sig tillbaka och njuta av god mat och dryck. Servicen är alltid bra och gratis wifi. Har haft några härliga måltider på den här restaurangen, aldrig besviken.

1  Tack Sue F
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs juni 23 2015 från mobil enhet

Vi gick hit för att komma bort från solen och in i parasollskuggan i den stora utomhusserveringen. Vi fick service mycket snabbt och personalen var vänlig.

Vi beställde vatten eftersom vi var uttorkade och en iskaffe, som var fantastisk. Senare beställde vi en lokal öl, Cisk Chill Lemon som var riktigt uppfriskande.

Jag skulle rekommendera detta café till alla som vill ha en härlig kall dryck eller fantastiskt fin mat.

Tack Kris C

Resenärer som tittade på San Giovanni tittade också på

Besökt San Giovanni? Berätta vad du tyckte!