“Otroligt bra”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Otroligt bra”
Omdömet skrevs 28 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Vi bodde i denna lägenhet en vecka. Den låg på plan 8 och hade en underbar vy ut mot havet. Balkongen hade sol på fm och skugga på em. Det fanns en pool nedanför som hade sol fram tll ca 15.00, en mycket bra pool. Vi bokade transfer genom bokningen och Edward hämtade oss och det var mycket smidigt. Vi kommer att komma tillbaka. Malta är en ö som har allt. och Sliema låg bra till där vi enkelt kunde ta båt till Valetta , båtturer och lokalbuss. vi hade med oss två tjejer på 15 och 16 år. de var ute och shopade och tyckte om Malta.

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Harrogate, Storbritannien
Omdömet skrevs 14 november 2016 för en vistelse i november 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: november 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Location and views
Gillade minst: Nothing
Resegrupp: Make/partner
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera