“Så gott”

Kök: Libanesiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Vällagad mat, kött och vegetariska alternativ finns. Man får välja tillbehör från salladsbaren, allt är gott och fräscht. Välj mellan att äta i restaurangen eller ta med dig. Trevlig personal och snabb service. Endast kontant betalning.

Tack camillamalmsten

Omdömet skrevs 19 november 2017 från mobil enhet

Riktigt gott, både vegetariska alternativ och kött. Bra service och mycket mat. Perfekt grillad halloumiz

Tack Fredrika F
Omdömet skrevs 5 november 2016 från mobil enhet

Mycket fräsch sallad och perfekt om du vill äta vegetariskt. Halloumi eller fallafel i pitabröd var supergott. Du får själv välja sallad och såser som du vill. Snabbt,gott och prisvärt.

Tack Mia W
Omdömet skrevs 13 juni 2015 från mobil enhet

Hade läst att det var bra så vi gick in för att testa. Väldigt besvikna när det var väldigt torrt och salt kött. Salladen var bra men väldigt lite sås.

Tack Renate W
Omdömet skrevs 9 april 2015

Grillade spett och kyckling i bitar är godast. Man får välja mellan många tillbehör. De grillade aubergineskivorna är himmelska. Mycket trevlig personal, och snabba!

Tack Maj L

Resenärer som tittade på Kebabji grill tittade också på

Il Gzira, Ön Malta
Valletta, Ön Malta

Il Gzira, Ön Malta
Valletta, Ön Malta

Besökt Kebabji grill? Berätta vad du tyckte!