“Engelsk/Maltesisk pub”

Rankad som nr 6 av 203 Restauranger i Sliema
Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Utmärkt pub med god öl, bra billig mat. Många sorters whiskey. Excellent trevlig personal. Härlig atmosfär.

Tack peter b

Omdömet skrevs 18 november 2016

Denna pub är liten och jag hade svårt att se charmen i den (kanske för att man har varit på många Engelska pubar med genuin charm och jämförelsen är inte rättvis). Servicen var både seg och inte speciellt vänlig. Menyn var tråkig och maten var sämre. Tyvärr gav maten mig också kraftiga magproblem under natten, så det finns egentligen inget jag kan rekommendera med denna puben. Det enda positiva var att det var trevliga gäster i övrigt.

Tack Joakim145
Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Vill man bli mätt och gillar pubatmosfär och pubmat så blir man nöjd.
I övrigt väntar inga överraskningar.

Tack LarsD1954
Omdömet skrevs 19 november 2014 från mobil enhet

Go stämning sprider sig i denna lila lokal. God mat serveras med ett glatt humör på kyparen. Folk trivs att gå hit, se på fotboll och dricka sin pint. Ha inte bråttom, maten kommer till sist.

Tack albatrossen
Omdömet skrevs 23 juli 2013

Får väl skylla mig själv när jag svärdfisk på en "engelsk" pub, skulle ha valt hamburgaren eller liknande. Den var dock helt ok, men inte mer. Priserna var mycket rimliga och personalen hur trevlig som helst, så det vägde ändå upp upplevelsen något.

• Atmosfär

Valletta, Ön Malta
Sliema, Ön Malta

Il Gzira, Ön Malta
Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Salisbury Arms Pub? Berätta vad du tyckte!