Spara
En fin djurpark

Omdömet skrevs 8 augusti 2019
CarolH2355
från mobil enhet
Stort och fint, men dålig information

Vi gjorde ett spontsnbesök och förstod nog inte hur stort det var förrän vi varit där i flera ... läs mer

Omdömet skrevs 9 juli 2019
franqieboy
Savsjo, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 647 omdömen

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Djurparken erbjuder att man åker bil i vissa område tex bland lejon. Långa bilköer uppstår ibland och det känns inte riktigt bra bland djuren. Å andra sidan kommer man djuren nära så man verkligen set dem. I andra områden går man runt . Kartan där man går missvisar stigarna så tyvärr går man fel några gånger. Parken har även en del men dinosaurier i sin ursprungliga storlek. Lärorikt för barnen på ett uppskattat vis.

Datum för upplevelsen: juli 2019
Tack CarolH2355
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder på Givskud Zoo, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2019

Hej CarolH2355

Mange tak for din anmeldelse . og mange tak for besøget i parken.
Vi er rigtig glade for at høre, at du synes, at det er en fin park.
Vi håber, at I får lyst til og mulighed for at besøge os igen en anden gang.

Bedste hilsner

Sophie, kommunikationsmedarbejder
GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA

Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Vi gjorde ett spontsnbesök och förstod nog inte hur stort det var förrän vi varit där i flera timmar.

Man kommer nära djuren utan att känna att man tränget sig på för mycket. En mångfald av djur och aktiviteter tillsammans med ganska bra pausfaciliteter där mat fanns till ganska rimliga priser.
Bäst tyckte dock lillkillen att dinosaurieparken var, där många uppbyggda modeller hade ljud och rörelser och man fick känna på de flesta.

En heldag går åt med småbarn om man inte bara tänker åka safari med bil (vilket vi inte testade) tag med matsäck och dryck om ni ska gå runt så ni orkar!

Det enda som var dåligt var att det var så otydliga stigar för att minimera onödigt gående. Ibland visste man inte vart man skulle och när man gick vidare fanns känslan av att man missat något.

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack franqieboy
SophieS3424, kommunikationsmedarbejder på Givskud Zoo, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2019

Hej franqieboy

Tusind tak for din anmeldelse.
Vi er glade for, at I nød jeres spontane besøg i parken.
Og tak for dit input i forhold til vores stier. Det tager vi til efterretning.

Vi ønsker dig og familien en rigtig god sommer.

De bedste hilsner

Sophie, kommunikationsmedarbejder
GIVSKUD ZOO - ZOOTOPIA

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen Givskud Zoo! Djuren verkar må bra och har stora fina hägn. De lever så likt det vilda som det går i fångenskap. Vår bästa upplevelse idag var med aporna som man fick gå in till. Rent och fint. Gott om toaletter.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Therese O
Morten A, Public Relations Manager på Givskud Zoo, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Hej Terese
Tak fordi du tog dig tid til at anmelde jeres besøg i Givskud Zoo. Jeg er glad for at I havde en god dag i parken, og at I kunne lide vores måde at holde dyrene på.
Vi håber, at I har lyst til at besøge os en anden gang. Fortsat god sommer.

Omdömet skrevs 19 juli 2017

Väl planerat zoo med många ting att titta på och leka vid och äta på. Baobab resturang hade underbar och prisvärd mat. Turen med bil var fin och lagom, helt ok att gå till ulv och annat och Dinosauriespåret var bäst av alla i hela världen vi besök (prövat Peking, London och Stockholm)

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Johanna S

Hej Johanna

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde jeres besøg i Givskud Zoo. Vi er glade for at I havde en god dag i parken, og at I godt kunne lide vores dinosaurusudstilling.
Vi håber at I har lyst til at besøge os en anden gang. Fortsat god sommer.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Vårt 4e besök i denna djurpark och det är lika roligt varje gång. Först får man komma riktigt nära djuren då man kör runt med bilen. Sen får man gå runt som i en 'vanlig' djurpark och då bjuds det även på bra lekställen (vissa är VÄLDIGT bra) och (något dyra) matställen. Trevlig och barnvänlig personal som glatt vinkar till barnen.
Stort minus dock gällande elefanterna område som inte ändrats sedan vi var där första gången 2007. Elefanterna står lika uttråkade idag som då :-(

Datum för upplevelsen: augusti 2016
1  Tack Camilla L