Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Bodde tre nätter på hotellet. Smidig incheckning med trevlig personal. Jättefint rum där man kunde sova ostört. Frukosten var fullt tillräcklig. Hotellet ligger nära ”shoppinggatan”. Checkade ut väldigt tidigt innan frukosten serverades men det gjorde inget för det fanns kaffe och bakverk att stilla hungern med.

Bodde här: april 2018, reste i arbetet
Tack Peter E
Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Bodde en natt på Skuggi Hotel. Ligger ganska nära handelsstråk i centrala Reykjavik på en parallellgata till Laugavegur där många affärer och restauranger ligger. Bra service och fina rum med riktigt sköna sängar. Mycket ljud från gatan, men lugn och skön stämning inne på hotellet. Bra frukost.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack schibboleth74
Omdömet skrevs 22 maj 2017

Bra läge och god frukost vinner över små rum och dåliga garderober.
Rummen små men sängarna sköna. När elen är gratis på Island kunde man dock hoppats på bättre ljus på rum och framför allt i badrummet. Där är det rätt mörkt.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack NV26SGS
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell. Vill du promenera in till stan på kvällen ligger detta hotell mycket bra till. Har du bil med dig så har hotellet p-platser och du kommer snabbt ut på vägen och kan åka på dagsutflykter. Ett stort minus med hotellet var att det saknades AC. Detta gör att det blir varmt och fuktigt i rummet vilket känns klibbigt och instängt, man förstår att det går att öppna fönstret men man vill inte alltid sova med öppet fönster pga ljud utifrån. Fantastisk frukost!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack 313hugol
Omdömet skrevs 27 februari 2017 från mobil enhet

Mycket fint och fräscht hotell. Mysigt rum med utgång till gemensam balkong (endast på 4e våningen). Sköna sängar och fint badrum med dusch. Stort plus för garage! Trevlig och hjälpsam personal. God frukost! Ligger lagom centralt. Det bästa hotellet jag har bott på i Reykjavik och jag kommer utan tvekan att bo här under mina framtida besök också.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack JessStene