16 personer tittar på det här hotellet
Booking.com174 US$
Priceline174 US$
travelup.com181 US$
Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

Nytt och fint hotell med trevlig personal som pratar mycket bra engelska. Bland gästerna märks många nationaliteter och det är fullt av liv och rörelse. Dock tyst i rummen.

Frukosten serveras i en stor matsal utan trängsel. Kvaliteten på frukosten kan bli bättre, även om det finns ett brett utbud.

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Makel199
GuestR28, Guest Relations Manager på Fosshotel Reykjavik, svarade på det här omdömetSvarade 17 september 2018

Dear Makel199

Thank you for taken the time to leave us your feedback following your recent stay with us at Fosshótel Reykjavík.
I am so happy to hear how satisfied you were with the stay at our hotel.
Thank you for your kind words regarding our helpful and professional staff and our fine breakfast buffet.
Hopefully we will get the chance to host you again in the future.

With much appreciation,
Dagrún Antoinette Pettypiece,
Guest Relations Manager.

Omdömet skrevs 31 juli 2017

Bra rum, toppen service samt nära till allt. Trevlig strandpromenad mot city där det tar ca 20 min att ta sig in till fots.

Bra frukost, stor variation och kockar som lagar färska pannkakor samt omeletter mm vid beställning.

Det enda tråkiga var att det var rätt bökigt att hitta parkering då de inte hade någon egen parkering utan ett dyrt garage bredvid hotellet. Fick leta på gatan

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Costasa
Omdömet skrevs 19 juli 2017

Trevlig personal som tog sig tid (även om hotellet var fullbokat vid besöket).
Bra frukost med bra plats att kunna hitta ett "eget" avgränsat område även om frukostområdet var relativt fullt.
Spännande bar i undervåningen, väl värt ett besök

Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack KrisBrander
Svar från företaget:Svarade 20 juli 2017

Dear KrisBrander,

Thank you for taking the time to write us your review.

I am very happy that you liked your stay with us. We are very proud of our great staff and I will make sure to tell them your compliment. I am also happy that you liked our delisious breakfast buffet and Beergarden, appreciate your comments.

Next time you are in Iceland, we will be more than happy to welcome you back to our hotel.

Best regards,
Agnes Barkardóttir
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Snabb incheckning. Fick ett mörkt och trist rum på våning 2. Gick att få byta till ett ljust och fräscht högre upp. Mycket skön säng. Bra utbud i frukostmatsalen som dock var lite slamrig och en del kö till maten. Hotellet ligger bra till, en kort promenad så är du mitt i centrum.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack sofias695
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Rummen var bra, läget är centralt men lite off ändå. Frukosten blev jag mycket nöjd med. Frukostpaketen var dock ganska dålig (ifall du skulle resa iväg innan buffén). Vad som lyfte allt till en fyra var att jag tyckte receptionisterna var informerade och pigga. Kan absolut rekommendera.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 641niclase