Omdömet skrevs 19 juli 2017

Trevlig personal som tog sig tid (även om hotellet var fullbokat vid besöket).
Bra frukost med bra plats att kunna hitta ett "eget" avgränsat område även om frukostområdet var relativt fullt.
Spännande bar i undervåningen, väl värt ett besök

• Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack KrisBrander
Svar från företaget:Svarade 20 juli 2017

Dear KrisBrander,

Thank you for taking the time to write us your review.

I am very happy that you liked your stay with us. We are very proud of our great staff and I will make sure to tell them your compliment. I am also happy that you liked our delisious breakfast buffet and Beergarden, appreciate your comments.

Next time you are in Iceland, we will be more than happy to welcome you back to our hotel.

Best regards,
Agnes Barkardóttir
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 26 maj 2017 från mobil enhet

Snabb incheckning. Fick ett mörkt och trist rum på våning 2. Gick att få byta till ett ljust och fräscht högre upp. Mycket skön säng. Bra utbud i frukostmatsalen som dock var lite slamrig och en del kö till maten. Hotellet ligger bra till, en kort promenad så är du mitt i centrum.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Sofia S
Omdömet skrevs 12 september 2016 från mobil enhet

Rummen var bra, läget är centralt men lite off ändå. Frukosten blev jag mycket nöjd med. Frukostpaketen var dock ganska dålig (ifall du skulle resa iväg innan buffén). Vad som lyfte allt till en fyra var att jag tyckte receptionisterna var informerade och pigga. Kan absolut rekommendera.

Bodde här: september 2016, reste med vänner
Tack Niclas E
Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Nytt hotel med vänlig och engagerad personal. Ibland något otränad. Utmärkta rum och nra frukost. Ibland saknas sittplatser i frukostmatsalen så lobbybaren blev ett reservalternativ.
Utnyttja görna hotellets service för biljettköp bokningar eller tips på vad som är på gång på Island.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack evergistius
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Ett alldeles nytt hotell öppnat 2015, vi bodde i Businessrummen på 15 våningen av 16 möjliga med utsikt mot havet och hamnområdet, fantastik utsikt vid bra väder solnedgång i havet. Tror att alla plan 8-14 mot havet är bra val.
Rummet ganska ordinärt men ok, vi gjorde en sen bokning och hade ett rum som troligen var delvis(!) rullstolsanpassat.
Bra frukost om ej överdådig, fanns mer än man behövde.
Trevlig personal bra bemötande. Förutom baren på entréplan fanns det en pub/bar i källarplan ( suterräng byggnad med utgång mot en gård) "Beergarden" som verkar populär av lokalbefolkningen onsdagar och torsdagar.
Hotellet ligger ca 10 minuter promenad från ena ändan av den långa gågatan helt ok avstånd till centrum mitten ( ca 20 min promenad).
Vi reste som familj men våra vuxna barn hade eget rum.

Tips för att välja rum: våning 8-14 mot havet
  • Bodde här: augusti 2016, reste med familjen