“Väl värt alla pengar!”

Kök: Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen är hyfsat blygsam och skönt liten, vilket får den att inte alls göra anspråk på märkvärdighet. Vi bestämmer oss för sjurätters med dryckespaket och blir rätt efter rätt helt tagna över smakbalansen och förträffligheten hos kockarna. Vegetariska sjurätters med vin var magisk, vilket vi berättar för vår oerhört trevliga servitris och det genererar ett besök från kocken som är imponerande ung. Besöket blir extremt minnesvärt med förträfflig service och en riktig smakresa som vi aldrig glömmer. Ät där!

Tack Malin R

Omdömet skrevs 12 december 2017

Restaurangen är vackert belägen nära hamnen. Lokalerna har en rustik gemytlig inredning. För den som vill prova finns isländsk mat på menyn, som ugnsbakat glacerat torskhuvud. Riktigt gott. Serveringen fungerar bra och priserna är som allt annat på Island något höga. Definitivt värd ett besök.

Tack Lars B
Omdömet skrevs 11 september 2017

Hit skall man gå om man vill äta annorlunda mat, Kanske är det Isländsk mat rätt igenom, men udda för oss.
Vi tog deras avsmakningsmeny. Min mor tog den isländska menyn och jag fiskmenyn.
Väldigt speciell mat, men kul att testa.

Tack 811jenniel
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Maten var bra men servicen var dålig. Efter att vi ätit klart huvudrätten så tog dem bara bort tallrikarna och efter 10 minuter så gick jag själv och hämtade menyn för och se på dessert. Efter ytterligare 10 minuter så kom dem till vårt bord men då tog vi bara notan och tackade för oss.

Jag har varit på flera restauranger på Island och man kan finna mat i klass med detta på ställen med lägre priser och bättre service.

Tack Felix W
Omdömet skrevs 17 april 2017

Gick hit vår första kväll i Reykjavik. Vi hade bokat bord vilket var tur, för det var rätt så fullspikat. Vi tog Islandsmenyn och Seafoodmenyn. Klokt, för då fick vi väldigt mycket olika rätter att smaka på. Mat var helt fantastisk. Servicen snabb och professionell. Lokalen väldigt mysig. Höjdpunkten för mig var det underbart goda torskhuvudet. För frun var det underbara lammet en underbar upplevelse. Kan bara säga MISSA INTE DENNA RESTAURANG.

Tack Michael B

Resenärer som tittade på MATUR OG DRYKKUR tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt MATUR OG DRYKKUR? Berätta vad du tyckte!