“Kungarummet!”

Rankad som nr 50 av 565 Restauranger i Reykjavik
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 27 december 2017

Vi var ett sällskap på 10 personer och lyckades få ett eget rum för oss själva; kungarummet. Det var god kall Viking öl som serverades, och en torskrätt som var mycket god, om än lite liten i storlek. Miljön är mysig och tilltalande. Serveringen var bra. Skulle gå dit igen.

Tack Carlise1

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Vi hade bokat bord men var ca 400 min tidiga. Det var inget problem och vi fick ett fint fönster bord ändå. Tre av fyra var nöjda med maten. Alla var nöjda med efterrätterna och kaffedrinken vi beställde efter maten.

Tack Jenny M
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt trerättersmeny för ca 350 sek.
Gravad lax mör (föll nästan isär), kom med äggröra, rädisor och god sås.
Catch of the day som var en rejäl bit Ocean Perch (kungsfisk) med stekta grönsaker och ett par mindre potatishalvor (blev mätta ändå).
Cappuccino- brulepudding med glasskula till dessert. Underbar!
Snabb servering, gott bröd som ingick. Mycket trevlig personal.
Prisvärt men ölen vi drack kostade ca 110 sek så vill man hålla priset nere kan man nöja sig med vattnet som serveras.

Tack Catarina A
Omdömet skrevs 2 juli 2017 från mobil enhet

Hade blivit rekommenderade restaurangen. Maten var god men det var inte wow, Trevlig
personal . Gammalt anrikt hus. Ljudnivån var rött hög trots att det inte var proppfullt.

1  Tack misa789
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Fantastiskt god mat och utsökt miljö i hjärtat av Reykjavik. Efter en liten stadsvandring kom vi att välja detta fantastiska ställe. Härligt god fisk med tillbehör och en supergod efterrätt!

Tack Gun C

Resenärer som tittade på Laekjarbrekka tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Laekjarbrekka? Berätta vad du tyckte!