“Storsällskap som fick toppen service och god mat”
Omdöme om Caruso

Caruso
Rankad som nr 92 av 565 Restauranger i Reykjavik
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Vi var 9 personer( 4 barn) som bara droppade in på en fredag och fick toppen service och toppen god mat. Väl värt ett besök.

Tack Kajsa J

Omdömet skrevs 21 april 2017 från mobil enhet

Trevlig och stämningsfull miljö god mat som smakade mera trevlig service överkomliga priser. Vi klarade oss med att inte ha bokat bord men är nog att rekommendera

Tack Tinka65
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

En trevlig restaurang med bra betjäning. Vi åt rekommenderad tre rätters meny och fick en mustig hummersoppa, lammracks och sorbet till dessert. Förrätt och huvudrätt var bäst.

Tack Trygve S
Omdömet skrevs 9 maj 2016

Åt en sen lunch här samma dag som vi kom till Reykjavik. Mysig stämning, som hemma hos någon. Små rum med några bord i varje. Maten vi beställde var ganska bra, men pizzan kan inte rekommenderas här.Trevligt bemötande och snabb, vänlig service.Priserna är i medelklass sett ur ett Reykjavikperspektiv.

2  Tack Jogga_1964
Omdömet skrevs 24 april 2016 från mobil enhet

Dagens fångst var en slags öring som tillsammans med sockerärtor smälte i munnen. Drack Isländsk öl till. Lasagnen var också god. Trevlig personal och fin lokal. Ackompanjerat med levande instrumental gitarrmusik gjorde detta ställe vår sista kväll i Reykjavik fantastisk!

1  Tack Martin L

Resenärer som tittade på Caruso tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Caruso? Berätta vad du tyckte!