Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Fint hotell med fantastisk utsikt från rummet och skybar. Trevlig personal och vi blev uppgraderade till ett rum med havsutsikt direkt vid ankomst. Frukosten var i skybaren var okej med utsikt över bergen på andra sidan av viken.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack William H
Omdömet skrevs 27 april 2018

Bodde här 4 nätter och är lite besvikna på den otroligt lilla matsalen samt deras brist på bra logistik, när 2 busslass med gäster ska äta relativt samtidigt räcker varken matsal eller platser till, saknar även yoghurt till frukosten. Rummen lite slitna men helt OK för övernattning

Bodde här: april 2018
Tack Kent H
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fina, rena o designade enkla, men funktionella rum. Lugnt läge trots att det är mycket centralt, fin utsikt. Mycket bra frukost i skybar med otrolig stadsvy. God mat o trevlig personal i reception, städning o restaurang. Jag har bott flera gånger, kommer tillbaka!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Karin L
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Jättebra bra läge och super trevligt personal. Rummet var fräsch och rent. Lite trångt och rörigt på frukosten men jättebra frukost. Det enda som var tråkigt var att det kostade extra om man ville använda spaanläggningen, inte mycket men än då.

Bodde här: januari 2018
Tack Emma H
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Bra hotell som ligger centralt. Fräscht rum och sköna sängar, bra städning. Frukosten var god, fanns lite olika att välja på. Åt middag på hotellet en kväll och maten var god. Fanns en jacuzzi men det kostade extra att använda den.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack JeanetteSvensson