Omdömet skrevs 5 februari 2018

Jättebra bra läge och super trevligt personal. Rummet var fräsch och rent. Lite trångt och rörigt på frukosten men jättebra frukost. Det enda som var tråkigt var att det kostade extra om man ville använda spaanläggningen, inte mycket men än då.

Bodde här: januari 2018
Tack Emma H
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Bra hotell som ligger centralt. Fräscht rum och sköna sängar, bra städning. Frukosten var god, fanns lite olika att välja på. Åt middag på hotellet en kväll och maten var god. Fanns en jacuzzi men det kostade extra att använda den.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack JeanetteSvensson
Omdömet skrevs 5 september 2017

Mycket bra läge vid hamnen mittemot konserthuset Harpa. Nära till butiker museer och matställen.
Vi åt ofta på Hotellets Sky bar som serverade mycket goda fiskrätter till rimliga priser. God frukost serverades också uppe i Sky bar där vi kunde se ut över hamnen.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Wallen49
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Fick rum med utsikt över vattnet och Harpa. Trots att det bara låg en trappa upp hördes inget ljud från trafiken rakt under oss. Vänligt bemötande i receptionen som hjälpte till med bagage, bokning av flygbuss etc. Fin frukost på 8:e våningen med utsikt över det mesta. Kan varmt rekommenderas

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack cecilia5601
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med all bekvämlighet som behövs. Rummet fräscht, sängarna sköna och utsikten fantastisk. Vi fick rum mot en bakgård, men från Sky Bar får du utsikten ihop med en fräsch och god frukostbuffé. Happy hour i baren på "husets öl/vin" kl 16-18. Boka bord i matsalen. Fullt även en tisdagkväll.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Annika M