CenterHotel Thingholt
Hotel Laxnes(Mosfellsbaer)
Hotel Island(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 317 US$/natt.

Hlemmur Square(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Hotel Fron(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
Cancelon
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 262 US$/natt.

Omdömet skrevs 13 november 2015

Vi åkte på en tredagars personalresa med jobbet. Vi ville bo bra, centralt och modernt. Vi fick precis vad vi önskade. Hotellet har coola rum, varm och inbjudande lobby och väldigt serviceminded personal. Väldigt centralt läge och nära till restauranger, barer och shopping. Kan varmt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: november 2015, reste i arbetet
Tack Leonard L
Omdömet skrevs 14 oktober 2015 från mobil enhet

Rummen var ju små och så men det var jättefin inredning överallt och personalen var hjälpsam och väldigt trevlig. Superfräsht hotell, frukosten var helt ok inget att klaga på alls där, den var inte jättestor som på vissa hotell men det fanns ändå allt man skulle kunna vilja äta. Det enda minus var dushen, ta gärna ett rum med badkar så slipper du trängas o krångla med dushen. Läste i recensioner att ljudnivån på helgerna var något som besvärade många men vi stannade över helgen och vi hörde verkligen ingenting! Nada! Tyst som en kyrka, sov i rum 403 med ett stort fönster bakom sängen. Romantiskt hotell❤️ PS restaurangen till hotellet var nog den bästa vi åt på i Reykjavik och i min mening var det jäkligt bra priser och man fick mkt mat!

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack lindaakesdon
CH_channelmanager, General Manager på CenterHotel Thingholt, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2015

Dear lindaakes,

thank you for your review. Glad to hear that you had the chance to try Isafold Restaurant.

I hope we get the chance to have you stay with us again.

kind regards

Hjortur Valgeirsson
Hotel Manager

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 juni 2015 från mobil enhet

Detta hotell är perfekt beläget i stadens kärna av Reykjavik. Vi hade bokat på Centrum Plaza hotel, men fick flytta hit på grund av överbokning. Vi hade fått det bekräftat två gånger att vi hade ett rum tillräckligt stort för två vuxna och två barn. Men vi fick ett rum med en queen size-säng och en mycket smal och hård lädersoffa. Vi hade också ett bullrigt rum och det var omöjligt att sova innan 2 på natten på grund av festande utanför. Boka inte detta hotell om ni är en familj med yngre barn.

1  Tack 581ssson
Omdömet skrevs 31 mars 2015 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med utmärkt service. Vi kom långt innan incheckningstid men fick vårt rum direkt. Peronalen var hjälpsamma med allt och hotellets standard på rum och övriga utrymmen var kanon.
Frukosten var standard och helt ok.
Skulle absolut kunna tänka mig att bo här igen.

Bodde här: juni 2014, reste som ett par
Tack Sofia D
CH_channelmanager, General Manager på CenterHotel Thingholt, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2015

Dear Sofia D,

thank you for your review and your kind words about your experience. I am glad to hear we managed to get to directly into your room upon arrival even though you arrived early. I do hope you get the chance to visit us again.

kind regards

Hjortur Valgeirsson
Hotel Manager

Omdömet skrevs 15 juni 2014

Hade en mycket trevlig långhelg här i December och vi har absolut inget att klaga på. Rummet var jättefint med utsikt över hamnen och en mycket skön säng där vi sov fantastiskt bra. Det enda som inte var full pott var frukosten som var lite spartansk.

• Bodde här: december 2013, reste som ett par
Tack Karoliina L