“Fräscht hotell med god service”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
CenterHotel Thingholt
Rankad som nummer 14 av 54 hotell i Reykjavik
Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Bra hotell, hjälpsam personal. Otroligt god och komplett frukost. Mysiga hotellrum, vi bodde på våning fyra med brutet tak. Något lyhört, men för att vara en pridehelg gjorde det ingenting att vi hörde musik och skrål från gatan. Nära gågatan och restauranger. Fanns även en restaurang på hotellet.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Jessica E

Omdömet skrevs november 13 2015

Vi åkte på en tredagars personalresa med jobbet. Vi ville bo bra, centralt och modernt. Vi fick precis vad vi önskade. Hotellet har coola rum, varm och inbjudande lobby och väldigt serviceminded personal. Väldigt centralt läge och nära till restauranger, barer och shopping. Kan varmt rekommendera detta hotell.

• Bodde här: November 2015, reste i arbetet
Tack Leonard L
Omdömet skrevs oktober 14 2015 från mobil enhet

Rummen var ju små och så men det var jättefin inredning överallt och personalen var hjälpsam och väldigt trevlig. Superfräsht hotell, frukosten var helt ok inget att klaga på alls där, den var inte jättestor som på vissa hotell men det fanns ändå allt man skulle kunna vilja äta. Det enda minus var dushen, ta gärna ett rum med badkar så slipper du trängas o krångla med dushen. Läste i recensioner att ljudnivån på helgerna var något som besvärade många men vi stannade över helgen och vi hörde verkligen ingenting! Nada! Tyst som en kyrka, sov i rum 403 med ett stort fönster bakom sängen. Romantiskt hotell❤️ PS restaurangen till hotellet var nog den bästa vi åt på i Reykjavik och i min mening var det jäkligt bra priser och man fick mkt mat!

Bodde här: Oktober 2015, reste som ett par
Tack lindaakesdon
CH_channelmanager, General Manager på CenterHotel Thingholt, svarade på det här omdömetSvarade oktober 15 2015

Dear lindaakes,

thank you for your review. Glad to hear that you had the chance to try Isafold Restaurant.

I hope we get the chance to have you stay with us again.

kind regards

Hjortur Valgeirsson
Hotel Manager

Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original
Omdömet skrevs juni 26 2015 från mobil enhet

Detta hotell är perfekt beläget i stadens kärna av Reykjavik. Vi hade bokat på Centrum Plaza hotel, men fick flytta hit på grund av överbokning. Vi hade fått det bekräftat två gånger att vi hade ett rum tillräckligt stort för två vuxna och två barn. Men vi fick ett rum med en queen size-säng och en mycket smal och hård lädersoffa. Vi hade också ett bullrigt rum och det var omöjligt att sova innan 2 på natten på grund av festande utanför. Boka inte detta hotell om ni är en familj med yngre barn.

1  Tack 581ssson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Omdömet skrevs mars 31 2015 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med utmärkt service. Vi kom långt innan incheckningstid men fick vårt rum direkt. Peronalen var hjälpsamma med allt och hotellets standard på rum och övriga utrymmen var kanon.
Frukosten var standard och helt ok.
Skulle absolut kunna tänka mig att bo här igen.

Bodde här: Juni 2014, reste som ett par
Tack Sofia D
CH_channelmanager, General Manager på CenterHotel Thingholt, svarade på det här omdömetSvarade april 1 2015

Dear Sofia D,

thank you for your review and your kind words about your experience. I am glad to hear we managed to get to directly into your room upon arrival even though you arrived early. I do hope you get the chance to visit us again.

kind regards

Hjortur Valgeirsson
Hotel Manager

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Reykjavikhotell
Hilton Reykjavik Nordica
627 omdömen
Canopy by Hilton Reykjavik City Centre
Reykjavik4you Apartments Hotel
Visa priser

Besökt CenterHotel Thingholt? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om CenterHotel Thingholt

Adress: Thingholtsstraeti 3-5, Reykjavik 101, Island
Region: Island > Capital Region > Reykjavik
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 3 av Spahotell i Reykjavik
Nr 8 av Lyxhotell i Reykjavik
Nr 10 av Romantiska hotell i Reykjavik
Prisklass: 1 813 kr - 3 701 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — CenterHotel Thingholt 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med CenterHotel Thingholt. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Centerhotel Thingholt Reykjavík
Centerhotel Thingholt Hotel Reykjavík

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?