“Helt Ok, centralt, fräsht, bra service”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
CenterHotel Thingholt
Rankad som nummer 13 av 54 hotell i Reykjavik
Omdömet skrevs januari 28 2013

Bokar ni detta hotell, kommer ni inte bli besvikna, det är bra service, bra frukost, snygga rum.
Men jag åkte weekend upp, mitt rum var fint, men oljudet fredag å lördag kväll var jobbig, folk festade å skrek utanför, man fick ingen ro precis. Men hotellet är nära till allt!! :)

• Bodde här: Februari 2012, reste ensam
Tack Roy G

Omdömet skrevs december 15 2012

Bra: Absolut bästa läget i Reykjavik! Nära till precis allting vart man än skulle! Bra Snabb incheckning och bra hjälpsam och trevlig hotellpersonal, även om de inte var så väldigt pratglada. Bra skandinavisk frukost med allt man kan tänkas vilja ha som svensk. Deluxrummet var väl designat och rymligt med två sängar och en stor divansoffa. Allting kändes modernt och fräscht. Alla bekvämligheter man kan tänkas behöva på rummet fanns att tillgå. Sköna sängar.

Dåligt:
Låset till dörren till rummet gick inte igen om man inte drog igen dörren väldigt hårt - obeservera detta. Glömde även vid ett tillfälle något på rummet och då man kom upp på rummet var rummet till dörren öppen eftersom städerskan var där och städade. Denna städerska lät mig plocka på mig vad jag glömt från rummet utan att kontrollera att det verkligen var mitt rum jag besökte vilket kändes aningen osäkert då man tänkte efter... Är man känslig kan man kanske störas på helgerna nattetid av intilliggande barer med högljutt folk.

• Bodde här: December 2012, reste med vänner
Tack strober
Omdömet skrevs oktober 28 2012

En överraskning måste jag säga. Vi bokade för att det låg bra till (och det gör det verkligen), men lade inte mycket krfat på att kolla bilder på interiören. Så vad roligt att komma hit och finna ett litet mysigt boutique-hotell, med mycket vänlig personal och underbar intredning.

Ibland är det mer häftigt än funktionellt, att ligga och läsa om kvällarna är svårt med den belysningen, men jag tar det gärna. Hit kommer jag igen. Hoppas jag.

Ett observandum dock: Har man fönster mot gatan (som vi hade) och det är helg (som det var när vi var där) så är utelivet rätt störande med hög musik och mycket folk utanför.

• Bodde här: Oktober 2012, reste som ett par
Tack esmj
Omdömet skrevs september 3 2012

Gillade designen och kan rekommendera rummet uppe i hörnan med utsikt över halva Reykjavik. Läget är oslagbart med nära till allt men utan stök på sidogata. Trevlig reception men något tystlåten men vi tolkade det som isländsk charm :)

Tips för att välja rum: Tog ett rum över standardpris och blev inte besviken :)
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2012, reste som ett par
Tack Christian A
Omdömet skrevs juli 27 2012

Bodde här i juli 2012. Platsen tycker jag är helt optimal i Reykjavik. 15 meter ut till huvudgatan. Bra ljudisolering. Sängarna är galet sköna. Bra service och städning. Frukost strax över medelklass för att vara utlandet. Rekommenderas varmt!

• Bodde här: Juli 2012, reste som ett par
Tack DasJohan
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Reykjavikhotell
Hilton Reykjavik Nordica
Nr 10 av 54 i Reykjavik
947 omdömen
Reykjavik4you Apartments Hotel
Visa priser

Besökt CenterHotel Thingholt? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om CenterHotel Thingholt

Adress: Thingholtsstraeti 3-5, Reykjavik 101, Island
Region: Island > Capital Region > Reykjavik
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 3 av Spahotell i Reykjavik
Nr 7 av Lyxhotell i Reykjavik
Nr 10 av Romantiska hotell i Reykjavik
Prisklass: 1 829 kr - 3 891 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — CenterHotel Thingholt 4*
Antal rum: 50
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med CenterHotel Thingholt. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Centerhotel Thingholt Reykjavík
Centerhotel Thingholt Hotel Reykjavík

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?