“God lunch”

Meze Restaurant
Rankad som nr 55 av 503 Restauranger i Reykjavik
Kök: Turkiskt
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Vi åt dagens lunch som var mycket god. Tog ganska lång tid att få maten. Ok service och ganska trevligt.

Tack Anders H

Omdömet skrevs januari 21 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal. En utav de godaste maträtterna jag ätit! Verkligen värt att besöka då de har en varieras meny

Tack CarolineBlo
Omdömet skrevs september 25 2016

Åt en prisvärd lunch. Restaurangen är turkisk med bra variation på maträtter. Trevlig personal med bra bemötande.

Tack Roger P
Omdömet skrevs juli 2 2016 från mobil enhet

Vi var tre familjer. Mycket god mat. Lite trångt med plats. De hade barnstol men ont om plats. Trevlig personal och mysig lokal.

Tack Mikael S
Omdömet skrevs juni 25 2014 från mobil enhet

En chansning att gå in här Jag köpte lammkotletterna dom var möra och fina.Dom varma var fräscha och fina.Dom kalla grönsakerna var det sämsta med måltiden dom var lite slokörade. Åt baklava till efterrätt den var fantastisk. Bra priser för att vara Reykjavík.

Tack bogge62

Resenärer som tittade på Meze Restaurant tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Meze Restaurant? Berätta vad du tyckte!