5 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
Boka nu, betala på plats
Priceline
Trip.com152 US$
travelup.com191 US$
Omdömet skrevs 8 september 2019

Trevligt hotell med perfekt läge mitt i centrum. Nära busshållplats. Vi bodde i ett premiumrum på 7:e våningen, vilket jag rekommenderar. Vissa rum är gamla och lyhörda med tråkig utsikt och väsen från gatan. Men detta var toppen. God frukost som ingår i priset med äggröra, korvar och bacon, kanongott bröd, frukt och fil och müsli. Bra kostnadsfri wifi.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack ingelarryden
Omdömet skrevs 16 juni 2019 från mobil enhet

Tråkig service. Smalt utbud på frukosten, väldigt mycket folk och dålig luft i frukostmatsalen, lokalen var alldeles för liten och öppnade inte på utsatt tid. Rummen okej. Receptionen gav fel information kring apoteks öppettider vilket ställde till det för oss. Bra läge.

Datum för vistelsen: juni 2019
1  Tack 690sarar
Omdömet skrevs 28 september 2018 från mobil enhet

Läget räddar stället. Inget hotell i världen kan uppväga total oönskad kontakt med rumsgrannen. Så lyhört att man vaknar när grannen nyser. Oavsett hur man vill framstå, så går det inte att ducka för att man snålat på isoleringen. Inte prisvärt, halvsunkiga rum. Mer centralt går inte att uppnå. Väljer annat nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack mikejoxxx
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Ett helt okej hotel i hjärta av reykarvik. ligger mitt på ett litet torg så det är nära till allt i staden. bra rum med okej sängar helt okej frukostbuffé om man orkade gå upp på morgonen efter en hård natt i reykarviks natt liv.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack billyn031
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket centralt hotell med rimliga priser. Dock oerhört lyhört från både korridoren och gatan ute. Kuddarna är i det obekvämaste laget och skulle behöva uppdateras. Plus för en bra frukostbuffé med mycket att välja mellan.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 727mikam