Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Fosshotel Raudara(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
Boka nu, betala på plats
Hotel Island(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
Hlemmur Square(Reykjavik)(Mycket prisvärt!)
Cancelon
  • Restaurang
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Det här hotellet ligger precis som namnet säger centralt. Restauranger precis utanför och huvudgatan börjar vid hotellet. För att göra staden behövs bara bra skor och ett gott humör.
Hotellet i sig är av medelklass. Det var ett litet hotell från början men de har expanderat till grannhusen så det är lite lustiga korridorer till rummen. Hiss finns så det är inte nödvändigt att gå i trappor.
Frukost matsal och bar i hotellet. Men gott om barer och restauranger ute på stan som är roligare.
Rummen är helt ok men väldigt olika beroende på vilket hus man hamnar i.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Peter W
Omdömet skrevs 1 december 2017 från mobil enhet

Ett hotell med riktigt bra läge, mitt i staden. Nära till hamnen och nära till många sevärdheter. Rena fräscha rum, mitt hade utsikt mot torget. Frukosten riktigt bra med scrambled eggs, bacon och korv. Dessutom fanns skinka och ost till pålägg, müsli och annat. Baren är trevlig och vätter ut mot torget.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Pieter K
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Hur bra som helst superbra hotell suverän frukost fina rena rum.
Bor gärna här igen.
Nära till hamnen å valsafari nära till busshållplats, nära till resturang å kaféer barer å annat. Dyrt tyvärr mat å dryck här på Island, ville köpa islandströja men den var sticksig inte min grej undrar lite ni som inte tyckte frukosten var bra!!!!!!! Skärpning hur bra som helst ja den var i källaren men Hallo I-landsproblem nej inget fel på frukosten på hotellet det som var ett minus var 1 hiss å det är för litet å ett minus till är till visse av städerskorna ett godmorning å ett smil skadar inte.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Heidi L
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Kanonläge väldigt centralt. 5 min väg ner till hamnen och väldigt nära till våra bussar som vi bokat för utflykter. Städningen av rummen helt okej. Trevlig personal och frukosten på hotellet var jättebra absolut inget att klaga på. Kan mycket väl tänka mig att bo här igen.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Lena D
Omdömet skrevs 25 juli 2017

Mycket mer centralt kan man inte bo. Hotellet har uppenbarligen byggts ut i etapper, vilket gör att det är mycket trappor, gångar och hissar att komma till sitt rum. Detta dock rent och snyggt med ett mycket fint badrum. Frukostmatsal i källaren. Helt ok frukost. Trevlig och hjälpsam personal i receptionen.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Roland410