Omdömet skrevs 12 juli 2016

Trevligt hotell som ligger på den äldsta gatan och består av flera gamla ihopbyggda hus. Det är nära till allt, 50 meter till torget. På väggarna i korridorerna finns intressanta gamla foton från Reykjavik.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Wilhelm602
Omdömet skrevs 23 juni 2015

Vi var ett gäng på arbetsresa i Reykjavik och var inte speciellt mycket på hotellet. Det var medelmåttigt. Trevligt bemötande vid incheck men lite språksvårigheter.
Det var ett spännande bygge, men rummen var ganska mörka och lite slitna.
Brandlarmet gick vid 3 gånger under våra 3 nätter. En sammanfattning: Bra personal, lite nergångna rum men fin frukostmatsal, jätte bra läge inne i Reykjavik.

Datum för vistelsen: mars 2015
1  Tack Louise H
Omdömet skrevs 27 januari 2015

Hotel Reykjavik centrum ligger bra till i de äldre delarna av Reykjavik med närhet till massor av restauranger och shopping. Hotellet känns inte helt nytt utan börjar bli lite slitet här och där. Det var dock rent och fräcsht och personalen var trevlig och hjälpsam. Frukosten var helt okej, men ingick inte i rumspriset. Det var också tyst och lugnt på rummet.

Datum för vistelsen: januari 2015
Tack 687olofs
Omdömet skrevs 18 oktober 2013 från mobil enhet

Ett prisvärt hotell mitt i Reykjavik centrum. Bra standard på rum och badrum. Rent och fräscht. Personalen hjälpsam. Frukosten är bra men med ett mindre utbud. Bott på flera hotell i stan och det här är min nya favorit. Bra hotell till rimligt pris.

Datum för vistelsen: oktober 2013
Tack PDavoust
Omdömet skrevs 14 mars 2013

Trivsamt och intimt hotell i centrala Reykjavik. Litet men fräscht rum. Fruktost helt OK. Få TV-kanaler på liten tjock-TV. Möjlighet att checka ut tidig morgon, även mitt i natten. Shuttle till flygbuss bokas och ordnas av hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2013
Tack CACOJOO