“Gott men hög ljudnivå ”

Kök: Argentinskt, Fisk och skaldjur, Steakhouse, Skandinaviskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Vi åt lammfile' lammhögrev och ryggbiff allt var mycket gott. Ljudnivån var hög och lite stimmigt. Allt serveras på planka. Den smörstekta potatisen var mycket god.

Tack Jan B

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Gott kött! God potatis! Smarrig sås! Här jobbar kockar som vet hur man steker kött. Jag åt lamm här, kanonbra kryddat och tillagat. Sambon åt oxfilén, även den fin som snus. Jag rekommenderar verkligen deras smörstekta färskpotatis (kryddad med fänkål och dill) mysigt ställe som jag gärna besöker igen!

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

God mat och dryck, mysig miljö, god service. ligger nära havet.
Rekommenderar verkligen ett besök...

Tack Rosita R
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

Ok men inte mer än så. Fisken till huvudrätten lite smaklös. Desserten var god. Trevlig restaurang att besöka en gång.

Tack Una E
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

Köttrestaurang som var helt ok men inte mer än så.
Vi var där en söndag och stället var nästan tomt.
Menyn består framförallt av olika kötträtter samt en del där du väljer köttbit och tillbehör själv.
För pengarna tror jag att det finns bättre ställen.

Tack ChristofferM84

Resenärer som tittade på The Steak House tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt The Steak House? Berätta vad du tyckte!