“Flottur dögurður ”

Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Miðborg
Omdömet skrevs 22 juli 2023 från mobil enhet

Æðislegur og stór brunchplatti, notaleg þjónusta og tónlistin lágstemmd. Eina vandamálið getur verið að finna bílastæði. Hef komið 4x á ýmsum tímum og kem örugglega aftur.

Datum för besöket: juli 2023
Tack Svavap

Omdömet skrevs 7 januari 2023 från mobil enhet

Mycket härligt atmosfär och trevligt ställe med lagom stim. Under vårt besök kändes tyvärr de som serverade ganska stressade & jag hoppas inte det tillhör vanligheterna att all mat kommer på ett par minuter, rentav innan drycken. Förtog lite av upplevelsen på ett i övrigt trevlig besök på en mysig restaurang.

Datum för besöket: december 2022
Tack DanielForssell
Valdimar B, Owner på Snaps Bistro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2023

Thank you for your review. Glad you liked our cozy resturant. Sorry about the stress it is not what we stand for.

Omdömet skrevs 13 april 2019 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet och upptäckte ganska snart vilken härlig stämning det var på restaurangen vägg i vägg. God mat, servicen var super och varje kväll är det fullt med folk och en härlig atmosfär. Populärt ställe så se till att vara där i tid när borden släpps, ofta skrivs du på en väntelista och då kan du passa på att ta en drink i baren i väntan på bord (och tro mig, du vill besöka baren). Rekommenderar starkt ett besök när du är i Reykjavik!

Datum för besöket: mars 2019
Tack Karin F
Omdömet skrevs 26 februari 2019

Hellre få vällagade rätter än många minder vällagade. Luftig lokal och trevlig personal. Kaffet ingår inte vilket känns lite underligt. I övrigt utmärkt!

Datum för besöket: februari 2019
Tack Carl-HenricN
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Var här med kollegor, bord var bokat men fick ändå vänta. Det är en välbesökt restaurang, hörde att här är riktigt trevligt på helgerna. Vi var där på en måndag och det var fullsatt! Deras specialitet är anka så den tog jag och den var riktigt god, kan varmt rekommendera den. Mycket trevlig personal. Glöm inte att boka bord om du vill äta här.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Cilla L

Resenärer som tittade på Snaps Bistro Bar tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Snaps Bistro Bar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.