“Maten 5/5, servicen 6/5”
Omdöme om Forrettabarinn

Forrettabarinn
Rankad som nr 5 av 565 Restauranger i Reykjavik
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar

Vi beställde varsin 4-rätters. Sambon är gravid och kan inte äta allt och det var inga problem att byta ut någon rätt i den förkomponerade menyn. Maten var helt perfekt tillagad och spännande sammansatt!
Servicen var toppen!

Tack Tobias J

Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Maten var bra men utan stående ovationer. Servicen däremot var på topp och stället hade karaktär. Från vårat bord kunde man se köket som var upphöjd som på en scen.

Tack S8002YPmichelv
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och service. Tog en av 4 rätters menyerna. Gudomlig lax, lamm, cremebrule och Carpaccio. Lokalen är ruff så ingen mysfaktor men fränt.

Tack Pernilla E
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

Vi har här med två familjer, fick bra service, god mat och dryck. Alla gick härifrån mätta och belåtna.

Tack Björn R
Omdömet skrevs 15 juni 2018

Mycket att välja på,både färdiga menyer och enskilda rätter!
Hästfilen var väldigt mör!
Servicen var också utmärkt!

Tack Lena S

Resenärer som tittade på Forrettabarinn tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Forrettabarinn? Berätta vad du tyckte!