“Köttrestaurant”

Kök: Fisk och skaldjur, Steakhouse, Skandinaviskt, Grill
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Bra restaurang med bra service. Har några exotiska rätter man ska ta chansen att prova. Köttet var bra. Provade inte vinlistan.

Tack Niclas P

Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Vi åt enbart en rätt. Beef Tenderloin fantastiskt god, Horse Tenderloin riktigt god. Samt 3 st mini burgers av Vikval, Lunnefågel och Ren. Spännande och trevliga. Priset är dock det enda negativa det var lite högt.

Tack Pieter K
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Miljön är helt fantastisk, så himla läckert! Bara det är värt ett besök! Personalen är serviceminded och väldigt trevliga. Så kommer vi till maten som är så fantastiskt vällagad, det godaste jag någonsin smakat!!! Ät här! Det hoppas jag att jag får tillfälle att göra igen!

Tack Anna M
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Bordsbokningen hade inte gått igenom men vi hade tur och fick ett bord ändå. Vi valde menyn som heter Trip to the country side och blev inte besvikna. Tre förrätter kom in en efter en. Det var en långbakad anka, tyvärr en vikval (vilket kändes hemskt) och den godaste crispiga ribs med en sås som smakade persika Ät inte brödet för då orkar du inte maten!
Huvudrätten var en stor bit oxfile m de godaste pommes jag någonsin smakat, en doppsås som förde tankarna till det asiatiska köket och ljuvliga smörstekta champinjoner o morötter.
Efterrätten bestod av 4 godsaker vackert presenterade m färska bär o frukter. Chokladkaka m toffee i mitten, en maräng, en rabarbersorbet och en liten bomb som serverades m varm chokladsås. To die for!
Lokalen är exklusivt inredd. Dämpad belysning och fina materialval. Gå på toan och titta på handfatet i natursten!
Lite minus för en oerfaren servitris. Spillde lite för mycket vin. Men hon var gullig i attityden. Servicen drar därför ner lite på betyget.

Tack Monon62
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Vi bestämde oss för att starta vår kväll här med en förrätt och drink. Väl på plats förklarade vi det för hovmästarinnan att vi inte skulle bli långvariga. Trots att hela restaurangen var halvtom(kl 18.00) fick vi sitta ensamma i en sliten liten soffa i deras "lounge" och fick inte heller en matmeny när vi bad om det. Servitörerna kollade hellre vad som hände i instagramvärlden! Vi tog våra grejer och gick på en gång.

Tack Benjamin S

Resenärer som tittade på Grillmarkadurinn tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Grillmarkadurinn? Berätta vad du tyckte!