2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-22
Hotel Website
Kostnadsfri avbokning till den 21-05-22
Boka nu, betala på plats
Agoda.com66 US$
getaroom.com111 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet hade otroligt små rum. Gick inte ens att ha resväskan på annat ställe än under sängen.
Dock var det rent och fräsht och ett bra budgetalternativ. Om man som oss bara sov där så funkar det.
Bra avstånd till allt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack 651christinag
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Små hotellrum med dåligt utrymme för resväskorna och inte heller någon plats att packa upp sina kläder. Vi vistades dock inte så mycket på hotellet så därför funkade det till det vi behövde det till.. God frukost men däremot var inte kvällsmaten inte någon höjdare. Mycket bra service i receptionen..

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack emmamartina87
Ída S, Director of Sales på Hotel Cabin, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018

Hei Martina,

Tack för att du tagit dig tid att recensera er vistelse. Det är alltid tacksamt med feedback så att vi kan jobba för att bli bättre och höja vår servicenivå.
Du har rätt, våra Standardrum är väldigt små, ca. 10m2. Vi är stolta över att kunna erbjuda en budgetvistelse till ett budgetpris. Du har också möjlighet att boka ett större rum.

Du är hjärtligt välkommen igjen,

Ida - hotell Cabin

Omdömet skrevs 22 juli 2018

Detta hotell, passar ganska bra för det vi skall använda det till. Vi skulle ha något att sova på . Rummen var ganska små och mycket dåligt med plats. Annars rent och snyggt, med en enklare frukost. Helt OK hotell om man bara skall övernatta, vi fick buss biljetter som gör att vi han åka runt i tre dagar med buss. Bussen stannar på linje 12 precis utanför dörren, det gick lätt att ta sig in till staden för aktiviteter eller mat.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Sommar2013
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

I stora hela så är detta ett bra hotell. Bra personal, lätt att boka aktiviteter samt en trevlig frukost. Rummen är fina, men små. Städning var bra gjort. Hotellet ligger fint till vid vattnet och gångavstånd till city. Det jag vill varna för är den salladsbuffé de har. Maten var tyvärr oätbar.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Allie K
Ída S, sales and marketing representative på Hotel Cabin, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2017

Hej Allie K,

Du är hjärtligt välkommen igjen.

Ida - hotel Cabin

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Kanon fräsch, modern och nära centrum (ca15min promenad) hotell. Sängen bekväm, fin utsikt från fönstret (bodde på 5e våning), klart det är lite trångt i rummet, men helt ok. Städning och handdukar bytes varje dag. Frukost jätte bra, finns olika pålägg, fil, gött, ägg med godast sil! Grönsaker och frukt och kaffe så klart! Rekommenderar varmt den hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack MarinaE463
Ída S, sales and marketing representative på Hotel Cabin, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2017

Hej Marina!

Tack för att du tagit dig tid att recensera er vistelse.
Kul att du tyckte om hotel Cabin :) Du är hjärtligt välkommen igjen.

Hotel Cabin