“Mini hamburgarna är bäst!”
Omdöme om Hamborgarafabrikkan

Hamborgarafabrikkan
Rankad som nr 128 av 565 Restauranger i Reykjavik
Kök: Amerikanskt, Grill, Grill
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Här kan du äta jättegoda minihamburgare. De finns på förrättsmenyn och är meningen att dela på två. Jag tog denna plus pommes som huvudrätt och blev mätt! Ta även tex dippsås, tex fabrikens sås. Gott att dippa burgarna i :)

Tack Sara S

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Supergod hamburgare ( the capten & miss reykjavik) men servicen va dålig. Fick inga bestick sen vart vi helt bortglömda så bi skulle kunnat gått ut utan att dom märkt nått tyvärr.

Tack Johannes K
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Helt okej burgare, helt okej pommes, helt okej ribs och helt okej öl.

Stort plus för ruggigt snabb service och trevlig personal, fast personalen saknade glöd och glädje.

Stort minus för ruggig julmusik och skrikig barnmusik.

Bra ställe att till när en är väldigt hungrig och vill ha något snabbt STORA portioner. Fint inrett med fina detaljer. Men skulle inte gå hit igen.

Tack sofiawells
Omdömet skrevs 31 juli 2017

Hamburgarna var ok, måste säga att stället är lite överhypeat. Helt ok hamburgare, bra pommes och gudomliga milkshakes.

Värt ett besök om man är i närheten, men inget ställa man bör vallfärda till.

1  Tack Costasa
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Fin restaurang som känns lite stel! Dock goda hamburgare och bra barnmeny. Är kanske inget extra men värt ett besök.

1  Tack Kim W

Resenärer som tittade på Hamborgarafabrikkan tittade också på

Mosfellsbaer, Reykjavik

Besökt Hamborgarafabrikkan? Berätta vad du tyckte!