“Dålig stil och ingen insikt i klagomål”
Omdöme om Skolabru

Skolabru
Rankad som nr 60 av 546 Restauranger i Reykjavik
Kök: Europeiskt, Skandinaviskt, Centraleuropeiskt, Internationellt
Omdömet skrevs 5 januari 2018

Besökte denna restaurang 3 jan 2018 tillsammans med 4 vänner. Vi beställde i förväg en meny. Lobstersoup, har smakat bättre. Lammkött, inkom på kall tallrik, iskall mat, både potatis klumpen och köttet, rätten tillbaka till koken. Ingen ursäkt, ingen kompensation, maten hos kompisarna var kall också, men dom orkade inte klaga. Fick sitta och borra i näsan medan dom åt och koken fixad min mat. Sosen intet smackande, för mycket soja, för lite lammsmak.
Rekomandaras INTE
MVH Yr Logadóttir

Tack yrloga

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

God mat og bra service, vår son har gluten allergi och detta var helt problemfritt. Menyn är varierad med både kött o fisk.

Tack Linda N
Omdömet skrevs 16 december 2015 från mobil enhet

Tillbaka på en av mina favoritrestauranger i Reykjavik. Lika bra som tidigare. Denna kväll var lamm som dagens specialitet. Lammracksen var helt fantastiska! Service påpasslig och kunnig.
Kommer gärna tillbaka hit nästa gång jag är i stan.

Tack Per D
Omdömet skrevs 21 november 2015 från mobil enhet

Trevlig restaurant i trevlig miljö. God hummersoppa och likaså ankan. Efterrätten toppade det hela! Många islänningar verkar gilla restaurangen också. Väl värt ett besök! Helt ok pris - har än inte hittat någon restaurang som känns billig.

Tack Asabergman
Omdömet skrevs 28 juni 2015 från mobil enhet

Bra restaurang i trevlig miljö
Åt en tre-rätters
Torsken som huvudrätt var utsökt
Creme brulee mycket bra

Tack Andreas J

Resenärer som tittade på Skolabru tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Skolabru? Berätta vad du tyckte!