Ishestar Horse Riding Tours

4 omdömen
från 147,09 US$
från 199,71 US$
Omdömet skrevs 6 juni 2019 från mobil enhet

Rekommenderas! Vi var 2 st nybörjare som aldrig har suttit på en häst. Vi fick en genomgång hur allt skulle gå till och hur vi skulle hantera hästen via en film. Det skulle dock vara önskvärt att guiderna skulle gå igenom teknikerna i verklighet då man sedan kunde lära sig vad de olika termerna betydde vilket vi tyckte var svårt. Annars i stora hela: magisk upplevelse, duktiga och tålmodiga guider och fin natur! Rekommenderas

Datum för upplevelsen: juni 2019
Tack MichelleH-9100
Omdömet skrevs 8 maj 2019
Omdöme om: Viking Express

Vi hade en härlig ridtur med underbara hästar. Vi fick tölta o galoppera mycket, gå igenom vatten med hästarna m.m Vädret var utmärkt, varmt o soligt så det gjorde mycket. Krävs ridvana för Viking express ridturen.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack Camilla N
Omdömet skrevs 19 februari 2019

Detta blev precis den succé man hade väntat sig. Upphämtning med buss, trevligt mottagande, snabb hantering av utrustning, fina hästar. Blev en underbar tur i det isländska landskapet, lite vasst i vinden men friskt. Mycket trevliga turledare.
Kan absolut rekommenderas.

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Zanonni
Omdömet skrevs 10 januari 2019 från mobil enhet

Vi var ett större sällskap i olika åldrar, med varierande ridkunskaper. Vi upplevde att personalen hade stor kunskap att tilldela oss hästar efter ridförmåga och var mycket trevliga. Stor fördel att det fanns kläder, stövlar och hjälmar att låna, även ryggskydd till de yngsta barnen. Turen var fantastisk trots vädret vände lite i slutet på turen. Guiderna var mycket hjälpsamma och berättade intressanta fakta om islandshästar och naturen.
Rekommenderar varmt Ishestar

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack ragnheidurg2016
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig upplevelse tack vare bra personal och genomtänkt upplägg. Fin runda och fantastisk naturupplevelse. Ingen hästsvana krävs.

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack Lars1968
ErlaV9, Director of Sales på Ishestar Horse Riding Tours, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2018

Thank you for your comment and kind words :) We are glad you liked the tour!