“Rekommenderas”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Mycket gott och bra service, väl värt ett besök! Trevlig personal och snabbt omhändertagande!

Tack 159urbant

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Grillhusid med kollegor en vardagskväll när en del andra alternativ var stängda. Bra grillmeny med burgare och ribs, förhållandevis prisvärt och bra service. Maten smakade bra och portionerna var väl tilltagna.

Tack schibboleth74
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Bra restaurang, goda hamburgare och bra barnmeny. Trevlig atmosfär och mycket trevlig personal med bra service.

Tack Kim W
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

God mat trevlig personal vad mer kan man önska. Sällskap på 6 personer och alla blev nöjda med vad de åt.

Tack Kalatt2515
Omdömet skrevs 1 september 2016

Vi var ett sällskap på 6 personer för en middag och en god stek. Fem av oss beställde Pepparstek. Detta var absolut den godaste pepparstek vi någonsin ätit. Den var lagom stor, väldigt mör och fantastiskt gott kryddad. Maten på tallrikarna var upplagd på ett fint sätt med såsen i en liten skål. Vi var alla sex personer mycket nöjda med maten och servicen på denna restaurang. Är du I Reykjavik och är sugen på en god pepparstek, så kan jag varmt rekommendera detta ställe.

Tack bewox

Resenärer som tittade på Grillhusid tittade också på

Mosfellsbaer, Reykjavik
Reykjavik, Capital Region

Besökt Grillhusid? Berätta vad du tyckte!