“Höga förväntningar och de blev väl uppfyllda !”
Omdöme om Svarta Kaffid

Svarta Kaffid
Rankad som nr 17 av 565 Restauranger i Reykjavik
Kök: Bar, Café, Soppa
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Höga förväntningar och de blev väl uppfyllda !
Snabb service och vänlig personal!
Värmande måltid med skön presentation

1  Tack Patrik O

Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Ett enkelt men vinnande koncept. God värmande soppa och snabb service. Inget att klaga på, helt klart värt ett besök!

1  Tack Emelie M
Omdömet skrevs 26 juni 2017 från mobil enhet

Jättegod värmande soppa som serveras i bröd. Jättetrevlig personal och mysig inredning. Ett måste om man är i Reykjavik.

1  Tack Josefine B
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god soppa med bröd. En upplevelse du inte får missa om du är i stan.
Ställer ligger mitt i city med massa butiker runt omkring. Med tanke på vad maten kostar i Reykjavik så är detta i helt ok nivå.

1  Tack Imran D
Omdömet skrevs 24 februari 2017 från mobil enhet

Ute yrde snöovädret, inne var det en varm, härlig atmosfär och trevlig/underhållande personal. Konceptet var enkelt - en limpa bröd med köttsoppa eller vegetarisk soppa. Vi tog köttsoppa och den var gudomligt god! Och kanske lite extra god när man tittade ut på snöyran.

1  Tack Netzon

Resenärer som tittade på Svarta Kaffid tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Svarta Kaffid? Berätta vad du tyckte!