“Värmande gott”

Kök: Bar, Café, Soppa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs februari 24 2017 från mobil enhet

Ute yrde snöovädret, inne var det en varm, härlig atmosfär och trevlig/underhållande personal. Konceptet var enkelt - en limpa bröd med köttsoppa eller vegetarisk soppa. Vi tog köttsoppa och den var gudomligt god! Och kanske lite extra god när man tittade ut på snöyran.

Tack Netzon

Omdömet skrevs oktober 19 2016

Sugna på lunch chansade vi på soppa. grymt koncept med soppa i bröd. Fanns två att välja mellan en vegitarisk och en kött. Vi tog båda kött och det smakade alldeles utmärkt. Enklare vänlig miljö med snabb service.

Tack Johan R
Omdömet skrevs augusti 25 2016 från mobil enhet

Jag och min pojkvän besökte restaurangen efter en heldag ute på äventyr. Den lilla mysiga lokalen var full med folk men vi lyckades få ett bord för 2.. vi tog varsinn bacon och potatissoppa.. soppan var krämig och fin men rent smakmässigt så var den verkligen inget speciellt.. det kändes roligt att prova på konceptet men själva måltiden var inget jag kommer lägga på minnet

Tack Josefin B
Omdömet skrevs juli 16 2016 från mobil enhet

En prisvärd och god soppa i bröd. Mysig miljö och trevlig personal. De hade inget wi-fi då de vill att gästerna ska prata med varandra istället.

Tack Casodeti
Omdömet skrevs juli 16 2016 från mobil enhet

Åt texmex soppa som var helt okej men inget utöver det. Bra kryddad och mättande. Roligt koncept att servera soppa i bröd. Tyckte absolut det var prisvärt och ett mysigt ställe. Trevligt bemötande av personalen.

Tack Elind89

Resenärer som tittade på Svarta Kaffid tittade också på

Reykjavik, Capital Region

Besökt Svarta Kaffid? Berätta vad du tyckte!