“Hotellrestaurang”

Wazaca Street Food Cantina
Rankad som nr 28 av 96 Restauranger i Vasa
Kök: Mexikanskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Street food inredd restaurang med helt okej mat, åt av tacobuffen. Lite starkt för mig men sambon tyckte det var bra. Familjevänligt.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Sanna R

Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Jag har ätit här 4-5 gånger under de senaste åren men tyvärr har det blivit sämre hela tiden.
En tråkig meny och det jag fick smakade som om det skulle ha köps igen butik och värmts upp.
Tyvärr, inget att rekommendera.

Datum för besöket: juli 2017
Tack andyhimself
Omdömet skrevs 20 februari 2017

Snabb service om du väljer buffet.det fins vid hotellet en annan restaurang också runt hörnet.den har alacarte listaa.

Datum för besöket: maj 2016
Tack aarneksa
Omdömet skrevs 13 februari 2017

Maten god, bra service och trevligt inrett. Ibland lite högljutt men det får man stå ut med. Medel prisnivå

Datum för besöket: november 2016
Tack traveller11189951
Omdömet skrevs 3 november 2016

Trevlig personal gör att man känner sig välkommen direkt.

Menyn och priserna är bra, finns mycket att välja på.

God dricka, bra drinkar och bra urval.

Maten var riktigt bra.

Helt klart en riktigt bra restaurang i staden!

Lokalen är häftigt inredd :)

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Jollpan

Resenärer som tittade på Wazaca Street Food Cantina tittade också på

Vasa, Ostrobothnia

Besökt Wazaca Street Food Cantina? Berätta vad du tyckte!