Kostnadsfri avbokning till den 22-12-11
Boka nu, betala på plats
Algotels
eDreams
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi övernattade 2 nätter här. Vi måste byta rum första natten eftersom musiken från puben under trängde in i rummet och störde. Hotellet har bra och centralt läge men är något trist och sterilt, typiskt kedjehotell. Frukosten var bra och vi fick även låna cyklar gratis från hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack HenrikM416
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell beläget i 2 hus. Vårt rum på 7 våningen var fint, men aningens hårda kuddar. Det var väldigt varmt i rummet och det fanns en fristående av som var väldigt högljudd. Vi öppnade fönstret i stället. Frukosten var bra, allt som faller mig i smaken på en hotellfrukost fanns med perfekt stekt bacon båda dagarna. Kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack Gritttj
Omdömet skrevs 6 maj 2019 från mobil enhet

Jag och min dotter fick oerhört fint bemötande och personlig betjäning då vi övernattade på hotellet 4-5.5.2019. Vi firade min dotters 9-årsdag, vilket personalen uppmärksammade så att vi båda blev väldigt glada!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack MoaM51
Omdömet skrevs 21 april 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt i Vasa city. Fint rum med en mycket skön och behaglig säng och sängkläder. God frukost på andra sidan gatan ingick i priset. På översta våningen finns en pool, bastu och uteplats vilket också var i fint skick. Vi fick låna cyklar gratis vilket gjorde att vi fick se en del av Vasa och dess omgivningar. Mycket trevlig och tillmötes personal. Rekommenderas verkligen.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack sunshinehelatiden
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Jag bodde på hotellet Sokos Royal Wasa i Finland, i samband med en resa med vår kyrkokör. Vi övernattade hela kören på hotellet. Hotellrummen var mycket smakfullt färgsatt. Mitt rum hade en buteljgrön vägg med en svagt guldfärgad ton i möblemanget. Det bekräftar Finlands goda rykte beträffande god design. Rent och snyggt, WIFi och en trevlig matsal, men man var tvungen att gå igenom en källarkorridor för att nå restaurangen på andra sidan gatan. Enda nackdelen var madrasserna i sängarna som tenderade att glida av underredet när du sov. Vi var flera i vår kyrkokör som upplevde hur madrasserna hade glidit av halva sängen när vi hade sovit. En form av glidskydd borde placeras mellan madrassen och underramen. Det finns också en bastu och en liten pool på toppen av hotellet. Hotellet ligger nära stadens centrum.

Tack agnetamattssonvhm
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Leena H, Service Manager på Original Sokos Hotel Royal Vaasa, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2018

Dear agnetamattssonvhm.

Thank you for your nice review. Good to hear that you all had a great time with us.

Our beds are usually very liked and good but we will see what we can do with the sliding problem. I understand that it is not nice if the mattress does not stay in place.

Rooms in Royal building are re-furnished this spring and it's nice to hear that you enjoyed the theme.

Have a great fall time and welcome back to Vaasa and to us again.

Best regards,
Leena H.