“Bad”

Tropiclandia
Rankad som nr 7 av 38 saker att göra i Vasa
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trodde det skulle vara större, men var trevligt i alla fall. Goda pizzor som var riktigt stora. Saknade gemensam bastu, men fanns tre stycken hos damernas omklädningsrum.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Sanna R

Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

En mycket bra vattenpark! 30° varmt vatten alltid. Det finns 2 Rutschkanor inomhus och 5 utomhus.

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Edvin R
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Första gången vi besöker stället en sommar.
På sommaren har man öppet ett flertal vattenrutschkanor och en utomhus bassäng för mindre barn. Succé
Mina barn 10&6 år älskade stället ännu mer.

Datum för upplevelsen: augusti 2017
Tack Pohlis
Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

Trivsam miljö att träffa vänner och få nyttig motion. Om man inte längre är purung så erbjuds passande vattengymnastik i tempererat vatten.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack 121Liz121
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Bad som funkar helt ok en grå och snöig lördagseftermiddag men som inte inspirerar till lyriska recensioner på grund av slitaget. Stället har sett sina bästa dagar och det märks. Ingen lyx med andra ord - men inte hemskt heller. Bassängen rymlig, rutchbanan tillräckligt utmanande för barn i tidiga tonåren och utsikten från utomhuspoolen riktigt fin.

Datum för upplevelsen: mars 2017
1  Tack bettMo

Resenärer som tittade på Tropiclandia tittade också på

Vasa, Ostrobothnia
Vasa, Ostrobothnia

Besökt Tropiclandia? Berätta vad du tyckte!