Omdömet skrevs 27 januari 2020

Väldigt trevlig personal som fixade så vi fick vårt rum tidigare pga hundarna. Jättegod frukost med gott kaffe. God mat i restaurangen, med ett utbud för alla. Bra sortiment i baren. Verkligen prisvärt!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack linnea1403
Omdömet skrevs 27 januari 2020

att få betjäning på sitt eget modersmål, svenska, utan att alls behöva begära om det kändest mycket bra!! Kommer att komma igen tack vare det! : ) I övrigt var allt också OK. Bra säng, bra frukost, nära till hamnen!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Susse2020
Omdömet skrevs 18 november 2019

Rent och snyggt. Personalen hjälpsam och vänlig. Dock inget kvällsprogram i baren trots att det var lördagkväll så lite tråkigt. Morgonmålet helt okej men kaffet smakade den morgonen lite konstigt. Bra med parkering.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack ITKN2019
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Ville ha närhet till Viking Line, då är detta hotell svårslaget. Vi tog oss aldrig till city då vi var på genomresa, så jag vet inte hur det är att ta sig dit. I stort är vi nöjda, inget att klaga på, det ligger där det ligger, thats it liksom.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack anntte66
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen. Begärde en meny men ingen orkade engagera sig i att ta min beställning. Hungrig kom jag hit och går ännu hungrigare. Verkar som slöseri med pengar att trycka upp menyer...
Gastro Pub... vem vet?

Datum för vistelsen: december 2017