“Bra stämning ”

Rankad som nr 22 av 502 Restauranger i Tammerfors
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Personalen bär klänningar eller knäbyxor vilket bidrar till pubkänslan. Trevligt ställe, med flera olika avdelningar så att det inte kändes trångt trots många besökare. Goda lokala drycker (både öl och cider), men maten var tyvärr en besvikelse.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FinlandiaSeoul

Omdömet skrevs 23 januari 2020

Trevligt ställe med stort urval av olika egna öl. God öl. Stora matportioner men kvaliteten kunde förbättras. Bra och vänlig service.

Datum för besöket: januari 2020
Tack CWM70
Omdömet skrevs 23 september 2017

Vi hade bokat 5 timmar i kabinett. Denna bryggrestaurang är stor och det finns möjlighet att sitta i små båsar, hänga i baren eller sitta ute. Såklart har restaurangen många ölsorter.
Till middag åt vi olika rätter med grönsaker som var väl tilltagna och smakade gott.
Restaurangens specialité är också glass. Jag och några andra åt vaniljglass med smak av tjära som var super god och kan rekommenderas.
Snabb och god service.
Återkommer gärna.

Datum för besöket: september 2017
Tack 855riittaa
Omdömet skrevs 6 juli 2017

Vi besökte Plevna för lunch och upptäckte ganska snabbt att servicen inte är på samma nivå som maten. Serveringspersonalen gick förbi vårt bord flera gånger utan att ta vår beställning, och när de väl gjorde det kändes det som att de inte ville vara där (inte ens ett leende!). Maten vägde dock upp det med måtta, jag åt Källarmästarens panna och blev redigt mätt. Allt på tallriken (eller rättare sagt stekpannan) var riktigt gott och vällagat. Ett stort plus för pepparsåsen som förmodligen är den bästa jag ätit och ett bra ölutbud. Maten gör att jag kommer att besöka restaurangen igen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Markus P
Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang, bra att den fanns att tillgå via Google. Ligger centralt. Trevligt med personalens dräkter och bra utbud på öl.

Datum för besöket: mars 2017
Tack PeterLu1

Resenärer som tittade på Panimoravintola Plevna tittade också på

Besökt Panimoravintola Plevna? Berätta vad du tyckte!