Omdömet skrevs 2 december 2019

Bra men lite dyrt!
Stora utrymmen med korridor som är bred så att man inte blir bekymrad för ev. nödläge.
Bra mat, frukosten var väldigt bra och rummet har bekväm säng.
Bra sänglampa men annars för dålig belysning.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Trek20912799942
TammerReception, Service Manager på Radisson Blu Grand Hotel Tammer, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2019

Hej Trek20912799942!

Tack för dina kommentarer om din vistelse på Radisson Blu Grand Hotel Tammer, Tampere. Vi är glada över att höra att du trivdes hos oss!

För hela personalen tackar vi dig för att ha väljat Radisson Blu Grand Hotel Tammer för ditt besök i Tammerfors och hoppas att vi får hälsa dig som vår gäst snart igen.

Henna
Radisson Blu Grand Hotel Tammer

Omdömet skrevs 23 maj 2019 från mobil enhet

Hotellet lär vara det äldsta i staden, och det har man lyckats bevara. Allt går i gammal stil, även efter upp-fräschningen. Här har man verkligen lyckats! Mys-faktorn är hög och personalen är super-trevlig. Dessutom ligger hotellet centralt med närhet till ett otal restauranger och sevärdigheter, eller varför inte ta en promenad i parken som ligger tvärs över bron, den park som en gång tillhörde grundaren av Det stora industrikomplexet. Hit lär jag komma igen!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Monica-Peking
TammerReception, reception på Radisson Blu Grand Hotel Tammer, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2019

Hej Monica-Peking!

Vi önskar dig en härlig fortsättning på en underbar sommar!

Hanna / reception

Omdömet skrevs 2 november 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
TammerReception, Front Office Manager på Radisson Blu Grand Hotel Tammer, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2018

Omdömet skrevs 1 november 2018

Serviceinriktad personal, fantastisk miljö! Härligt att bara titta runt för hotellet är så vackert, startat 1929.
Restaurangen i källaren har god italiensk mat.
Ett hotell som verkligen bjuder på det lilla extra!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Quest35944487682

Hej Quest35944487682!

Tack för din underbar feedback, vi uppskattar det väldigt mycket. Vi är stolta över vårt unik och skyddad byggnad med sina fina drag och skönt att höra det gjorde ni med.

Jag önskar er ett härligt höst och hoppas ni kommer snart tillbaka!

Hanna / reception
Radisson Blu Grand Hotel Tammer

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Mycket vänlig betjäning av personal som vet vad god kundbetjäning är. Gjorde det lilla extra under min vistelse. Även restaurangen var super, god mat och bra betjäning. Mysig terrass och fina planteringar. Den inglasade terrassen var jättemysig på kvällen

Datum för vistelsen: augusti 2018
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Blu
Tack petra19742018
TammerReception, Service Manager på Radisson Blu Grand Hotel Tammer, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Hej petra19742018,

Tack för feedback. Härligt att höra ni trivdes så bra här hos oss på Radisson Blu Grand Hotel Tammer. Vi uppskattar väldigt mycket att höra vi lyckades med hela upplevelsen. Jag kommer med glädje dela denna med hela Grand Hotel Tammers personal.

Jag önskar er underbar vår tid och hoppas på att ni kommer snart hit igen!

Elina / Reception