“Fin liten restaurang.”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Vironniemi
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

En Fin liten restaurang och vi tyckte om pizzan och risotton. Trevlig personal också! Restaurangen ligger inte långt ifrån båt hamnen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jeanettehansson

Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Vi var här en regnig måndag i oktober och åt en väldigt god pizza.
Personalen var trevlig och hjälpsam. Bra service och inte så dyrt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Britt-Marie B
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Siciliano har många Sicilianska maträtter men pizzorna känns italienska överhuvudtaget ! På Alexandergatan utanför restaurangen har man en trevlig uteservering för restaurangens besökare .

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Erling G
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Pasta carbonara som jag beställde smakade bra och kom i en stor portion, men lite overpriced. Tiramisu smakade bra men var inte så utsökt till utseende. För att kosta 8.5 euro förväntar man sig mycket bättre standard.
Service varierade från person till person. Vi blev först bemött av en ung kille som inte var så seriös. Han pekade på ett bord som vi ska sätta oss vid och gick iväg utan att ge oss meny (Personligen tycker jag att vi inte var där under rusningstid).

Datum för besöket: juni 2019
Tack Minnie280794
Omdömet skrevs 3 mars 2019

Jag och min sambo åt lunch här. Stora portioner. Vi åt båda varsin pasta, jag tog carbonaran och min sambo en tomatbaserad pasta, vi var båda väldigt nöjda med smakerna och portionerna, vilket är trevligt då man bara beställer en rätt och varit på stan i flera timmar. Även valfrihet kring hur mycket vin man ville ha i glaset var trevligt. Bra miljö, möjligen lite seg service, men absolut inget problem.
Rekommenderar Il Siciliano.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 585andr_t

Resenärer som tittade på Il Siciliano tittade också på

Helsingfors, Uusimaa
Helsingfors, Uusimaa

Besökt Il Siciliano? Berätta vad du tyckte!