“Goda pizzor”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Lunch, Middag
Område: Kampinmalmi
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Besökte restaurangen en vardagskväll med några vänner. Betjäningen var lite långsam med tanke på att det inte var många gäster, men maten var god. Vi beställde några olika pizzor, som vi delade, och de smakade alla bra. Personalen pratade inte svenska.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FinlandiaSeoul

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig betjäning! Vi beställde grillad kyckling från barnmenyn och risotto med kyckling från risottomenyn samt pizza från a la carte menyn. Barnportionen var mycket god, den kräsne ätaren hade velat ha mer kyckling! Risotton var utmärkt! Lagom stor portion eftersom riset var mättade. Pizzan med tre fyllningar smakade utmärkt. Betjäningen var mycket bra, vi fick service på både svenska och finska och personalen var mycket kundvänlig.

Datum för besöket: mars 2018
Tack FinlandiaSeoul
Omdömet skrevs 15 september 2017

vid lunchtiden var de relativt snabba, jag var med några belgare och t.o.m. de uppskattade deras lax

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Kari S
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

Ett ok ställe i en galleria. Jag var där sent en vardagskväll och näst intill ensam kund. Trevlig personal och helt ok pizza och belgisk öl.

Datum för besöket: februari 2016
Tack joheriks
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Vi var där och käkade lunch. Personalen var trevlig och vi fick maten utan att vänta en längre tid. Brödet och tillhörande Olivröran var väldigt god, likaså maten.
Vi båda åt pizza.

Helt enkelt ett trevligt besök.

Sitter man vid fönstret mot O'Learys så kan man dessutom tjuv använda deras wi-fi.

Datum för besöket: december 2015
Tack twiggynao

Resenärer som tittade på Ristorante Italo tittade också på

Helsingfors, Uusimaa

Besökt Ristorante Italo? Berätta vad du tyckte!