“3 rätters överrasknings meny”

Passio Keittio Ja Baari
Boka bord
Rankad som nr 13 av 1 891 Restauranger i Helsingfors
Kök: Europeiskt, Skandinaviskt, Gastropub, Vinbar, Brew Pub
Område: Kampinmalmi
Omdömet skrevs 18 augusti 2021

Vi beställde 3rätters överrasknings meny och vin paketet. Maten i sig var god men väldigt lång paus mellan rätterna. .Den extra förrätten var väldigt söt likaså för efterrätten , efterrätten samt efterrätts vinet.Rödvinet var ganska intet sägande. Jag
skulle ha klarat mig utan extra rätterna som köket bjöd. Personalen var trevlig men presentationen av rätterna var per automatik.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Lisbeth S

Omdömet skrevs 17 mars 2020

EN trevlig restaurang som jag inte hade besökt på några år. Den hållen samma höga kvalitet på maten som jag minns men servicen kändes lite mindre engagerad än vad den var tidigare, varför det inte blir det högsta betyget.

Datum för besöket: februari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
2  Tack SrDonJuan
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Alltid spännande med en fasta menu. Jag nöjde mej med tre rätter och kompletterade med ost. Här leverera man, framförallt om man tar vinpaketet till. Alla rätter utgår från vinet, som är utsökta. De flesta från Italien. Bra variation på smaker och textur på alla rätter. Framförallt de två desserterna imponerande, om något så kan man hoppa över osten. Ta hellre ett extra glas vin istället. :)

Datum för besöket: december 2019
Tack Michael T
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Mycket trevligt och korrekt bemötande direkt vid entrén. Enkel men snygg och smakfull inredning. Servitrisen beskrev menyn med inlevelse och med absolut kunskap om varje ingrediens. Vi beställde en femrätters meny där varje delkomponent var perfekt presenterad. Råvaror och smaker av högsta klass, allt välbalanserat och mycket njutningsfullt. Vid nästa besök i Helsingfors bokar vi på nytt bord på Passio. Restaurangen kan varmt rekommenderas, den överträffade våra förväntningar.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack eyesforqualiry
Omdömet skrevs 12 maj 2019 från mobil enhet

Njutit av en välkomponerad vällagad middag med viner som matchade maten perfekt. Utlovades överraskningar när vi beställde mat och vin. Det blev många positiva! Beställde 3 rätter + ost och fick dessutom små smakprov mellan som fullständigt övertygande oss att detta var ett ställe vi vill återvända till!

Datum för besöket: maj 2019
Tack AgnetaA408

Resenärer som tittade på Passio Keittio Ja Baari tittade också på

Helsingfors, Uusimaa

Besökt Passio Keittio Ja Baari? Berätta vad du tyckte!