“Utsökt mat med något haltande betjäning”

Passio Keittio Ja Baari
Boka bord
Rankad som nr 14 av 1 895 Restauranger i Helsingfors
Kök: Europeiskt, Skandinaviskt, Gastropub, Vinbar, Brew Pub
Område: Kampinmalmi
Omdömet skrevs 6 april 2019 från mobil enhet

Vi åt en femrätters middag på tumanhand. Maten var utsökt och höll jämn kvalitet hela vägen. Kvällens meny innehöll fisk, svamp, ren, lamm med mera. Efterrätten, en tiramisu, talar vi om fortfarande. Vinpaketet innehöll viner från Piemonte och Österrike. Vinerna passade till maträtterna, men vi hittade ingen ny favorit. Positivt var att det gick att få ett halvt vinpaket/halva portioner. För maten ger vi betyget fem. Helhetsomdömet sjunker för att betjäningen haltade. Vi kände oss välkomna och bemötandet var hjärtligt, men också ungt, oerfaret och inte särskilt insatt i varken vinerna eller maträtterna. Vi går gärna en annan gång till Passio och kan rekommendera restaurangen!

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack 132jannikal

Omdömet skrevs 20 november 2018

Underbar mat med perfekt matchade viner! Fisken till varmrätt var nog den bästa jag ätit och flera av vinerna var från Barolo - ett utmärkt vindistrikt.
Dessutom var servicen personlig och proffsig.

Datum för besöket: november 2018
Tack biscayha
Omdömet skrevs 24 september 2018

Vi bestämde oss för en 3-rättersmeny med vinpaket. Det visade sig vara ett utmärkt val. En perfekt komponerad meny med passande viner. Kan varmt rekommenderas om ni vill ha en gastronomisk upplevelse i en skön miljö och med en utmärkt servicenivå.

Datum för besöket: september 2018
Tack U5590GSthomase
PASSIOdining, Asiakassuhdepäällikkö på Passio Keittio Ja Baari, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018

Hej Thomas!

Underbart att ni trivdes hos oss. Och välkomna åter!

Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Ett mycket uppskattat besök i restaurang Passio. En ny bekansskap för mig och bokade bord för en kvällsbit men fick uppleva en gourmet middag.
Restaurangen ligger centralt, har en härlig atmosfär och trevlig personal. Trots den heta julikvällen så var middagen en njutning. Maten var mycket god, härliga rena smaker, okomplicerat och smakrikt.
Kan definitivt rekommendera Passio. Har förstått att restaurangen är mycket populär och därför bör man boka i god tid.

Datum för besöket: juli 2018
Tack mellapik
PASSIOdining, Omistaja på Passio Keittio Ja Baari, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2018

Hej,

Tack för din feedback! Kult att allt gick bra med din julikväll hos oss!

Ha en väldigt trevlig höst och välkommen igen!

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt besök på Passio keittiö ja baari. Väldigt god mat, trevligt bemötande, härlig atmosfär och humana priser. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Merja P

Hej Merja,

Tack för din feedback. Trevligt att allt gick så bra!

Ha en bra höst och hoppas att vi ses igen!

Resenärer som tittade på Passio Keittio Ja Baari tittade också på

Helsingfors, Uusimaa

Besökt Passio Keittio Ja Baari? Berätta vad du tyckte!